וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצאה מהמסתור: דיאן שוורץ בתמונות בלעדיות

9.8.2022 / 16:02

המתמודדת שעוררה סערה בבית "האח הגדול" ומחוצה לו, תועדה לראשונה מאז שעזבה את הבית הכי מצולם במדינה ונעלמה מהרדאר. וואלה! סלבס פרסום ראשון

דיאן שוורץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
שלום לך. דיאן שוורץ/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

דיאן שוורץ הפכה לאחת המתמודדות הזכורות ביותר בתולדות "האח הגדול", ולאו דווקא בנסיבות טובות. אחרי ההדחה המפתיעה בשבוע שעבר, שוורץ לא העניקה ראיונות כמקובל וירדה למחתרת.

אבל מה אתם יודעים, בשלה העת להתמודד עם המציאות ושוורץ יצאה הבוקר (ג') לפגישה חשובה. גולשת אמיצה שהבחינה בה לא היססה להוציא נייד ולתעד את הפלא, שהגיע ישר לידיים של וואלה! סלבס

דיאן שוורץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
התגעגענו!/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
דיאן שוורץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מזעור נזקים?/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
דיאן שוורץ. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
נתעסק בזה אחר כך/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

הדוגמנית, שהפכה באופן רשמי ליוצאת ריאליטי, הגיעה לפגישה בסוכנות "יולי" בה היא מיוצגת כשהיא מלווה באחותה הגדולה. השתיים היו עסוקות בשיחה צפופה, ונראה שלא התרגשו יותר מדי מעדשת המצלמה.

שוורץ התייחסה להדחה ולדעת הקהל עליה ימים ספורים אחרי שעזבה את הבית, וכתבה בין היתר: "מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד. הגעתי ל'אח הגדול' במטרה להגדיל את החשיפה שלי לעוד קהלים ולמנף את הקריירה שלי כדוגמנית בארץ שלי. נשאבתי לתוך סיר לחץ מטורף שהוציא ממני דברים שלא יוצאים ביום-יום.

יקח לי עוד זמן להשלים ולעכל הכל, ובינתיים, אני מאמינה שעוד ניפגש - ברחוב, בסופר, בצילומים, באירועים. לפני שאתם אומרים "פיפי, חרטטנית, ממציאה, הכי לא קרה", תנו צ'אנס ונסו להכיר אותי באמת".

וואלה! סלבס רוצה להזכיר לכולם שאי אפשר להסתתר בפניה. כזו היא, אימת הביצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully