וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן בתגובה ראשונה: "מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד"

4.8.2022 / 14:25

כוכבת הריאליטי שהודחה בתחילת השבוע מבית "האח הגדול" וירדה למחתרת, שחררה תגובה ראשונה והתייחסה להתנהלותה בתוך הבית: "מקווה שתצליחו לשמור לי קמצוץ של חסד". וואלה! סלבס בלי פילטרים

דיאן שוורץ. רשת 13,
דיאן שוורץ/רשת 13

דיאן שוורץ, אחת המתמודדות הפרובוקטיביות ביותר בתולדות "האח הגדול", הודחה בתחילת השבוע. מאז, היא לא העניקה ראיון ואף נעלמה מהאינסטגרם לכמה שעות, אבל היום (ה') היא שברה שתיקה ופרסמה תגובה ראשונה.

שוורץ העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה על הנעשה בבית וההתמודדות עם התגובות הקשות עכשיו כשהיא בחוץ.

"היי חברים, הבנתי שעשיתי הרבה בלאגן בחוץ בחודשיים האחרונים. אני רוצה להגיב בדרך שלי, בלי צינזורים או סינונים. בלי פרקים ערוכים, בלי דלתות בערוץ 26, בלי קטעים קצרים שעולים בטיקטוק.
רק אתם ואני. מעולם לא התכוונתי לפגוע באף אחד.

הגעתי ל'אח הגדול' במטרה להגדיל את החשיפה שלי לעוד קהלים ולמנף את הקריירה שלי כדוגמנית בארץ שלי. נשאבתי לתוך סיר לחץ מטורף שהוציא ממני דברים שלא יוצאים ביום-יום.
פתאום ריבים על אוכל, על מקומות ישיבה, על קידוש, על סיגריות. הרגשתי בודדה, מותקפת, מאוהבת, שמחה, עצובה, מדוכאת, מתגעגעת".

שוורץ המשיכה וכתבה על תחושותיה ועל התגובות הקשות שמילאו את הרשתות. "כל רגש כזה בתוך בית האח הגדול הוא על 200. חסר פרופורציות. אני יודעת מה עברתי בתוך הבית, מה הרגשתי, מה נאמר לי, וברור לי שלמי שלא שם קשה להבין את העוצמות של כל רגע ורגע בבית הזה. היו פעמים שהתנסחתי בצורה מוגזמת והעלבתי. ובאמת, שאני התנצלתי בבית בפני מי שפגעתי ועוד אתנצל בפני מי שלא הספקתי, ומתנצלת עכשיו בפניכם, הצופים, שנפגעו מהאימרות שלי. המשחק החברתי והניתוק מהעולם שבחוץ לקח אותי לקיצון שלי עם עצמי.

ייקח לי עוד זמן להשלים ולעכל הכל, ובינתיים, אני מאמינה שעוד ניפגש - ברחוב, בסופר, בצילומים, באירועים. לפני שאתם אומרים "פיפי, חרטטנית, ממציאה, הכי לא קרה", תנו צ'אנס ונסו להכיר אותי באמת - בלי מצלמות, בלי תסריטים או משימות תקציב שבועיות. ותזכרו, מה שרואים מכאן לא רואים משם. מקווה שתצליחו לשמור לי קמצוץ של חסד, בקרוב נדבר על הכל".

וואלה! סלבס לא תיקח חלק בתכנית ריאליטי, אלא אם יבטיחו לה להיות כוכבת ועורכת בו זמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully