וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדת למחתרת: דיאן שוורץ מחקה את התמונות באינסטגרם

3.8.2022 / 11:14

כוכבת הריאליטי שהודחה מבית "האח הגדול" בתחילת השבוע, מחקה את כל התכנים מחשבון האינסטגרם שלה, שמנה למעלה מ-100,000 עוקבים. וואלה! סלבס תעלומה

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת השבוע המדינה כולה נדהמה לאחר שדיאן שוורץ הודחה מבית "האח הגדול". הדוגמנית הצעירה, שלא הפכה לחביבת הקהל בלשון המעטה, לא זכתה לתשואות עם יציאתה מהבית והחלה להתנהג בצורה שלא אופיינית למודחת טרייה.

היום (ד') התברר שדיאן מחקה את כל התכנים מחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים למעלה מ-100,000 אנשים. המחיקה הגיעה לאחר שבניגוד למתמודדים אחרים, שוורץ לא העניקה ראיונות אחרי ההדחה ולא נראתה בציבור מאז.

דיאן שוורץ. רשת 13,
דיאן שוורץ/רשת 13

כאמור, שוורץ היא אחת המועמדות היותר שנויות במחלוקת, ועם הדחתה הטוקבקים חגגו: "תמיד אני אומר לילד שלי: אם לא תאכל, תבוא דיאן", כתב גולש אחד ואילו אחר הוסיף: "הגיע הזמן. מי בא לכיכר רבין? מאז נטע ברזילי מדינה שלמה לא שמחה כל כך".

מקורביה של שוורץ מסרו בתגובה "לאחר שדווח בשעות הבוקר כי חשבונה של דיאן נמחק מהאינסטגרם, כעת מקורביה מבהירים כי העמוד נחסם ככל הנראה בעקבות תגובות לא הולמות מצד הגולשים ולא נמחק על ידה כפי שדווח. עוד נמסר מסביבתה כי נעשתה פנייה לאינסטגרם בבקשה להשיבו".

האם ההיעלמות מהעין הציבורית קשורה לתגובות השליליות? וואלה! סלבס תמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully