וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק היא הייתה חסרה לנו": החזרה של דיאן לאח הגדול מעוררת סערה

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 9:35

דיאן שוורץ, מהמתמודדות השנויות ביותר במחלוקת שכיכבו בתכנית "האח הגדול", חוזרת העונה בתפקיד מפתיע, והעוקבים ברשת לא נותרו אדישים למהלך. וואלה! סלבס שוכחת וסולחת

דיאן שוורץ. ניר פקין
ניסיון לפתוח דף חדש. שוורץ/ניר פקין

העונה הקודמת של "האח הגדול" הייתה עונה סוערת במיוחד, ובהחלט מהווה רף גבוה לעונה הנוכחית שנפתחה אתמול (ג'). אחת הדיירות היותר זכורות שיצאה מהבית היא דיאן שוורץ, שקיבלה העונה תפקיד מפתיע שלא עובר בשתיקה ברשת.

כפי שכבר פורסם בתחילת החודש, שוורץ חוזרת העונה לבית האח כ"האחות הדיגיטלית" ומי שתלווה את מודחי העונה בתכנית משלה בשם "הסלון של דיאן". ההכרזה החגיגית התרחשה אתמול במהלך השידור, והספיקה לעורר לא מעט גלים ברשת, כשצופי התכנית לא מוכנים ככל הנראה לסלוח ולשכוח את מעלליה של הכוכבת ממהלך העונה בה השתתפה, והגיבו על כך בהתאם.

"חייבת לציין, שההפקה הזאת מאכזבת לא מספיק שנתנו להו לראות את דיאן עונה שלמה על המסך עכשיו חוזרים לתת לה במה. איזה מסר אתם מעבירים?! למה לא מעלימים אותה מהמסך שלנו?? מזעזע בעיניי" הגיבה אחת העוקבות ואחר הוסיף: "בואי תהיי מנוולת, ואחריי שנה תקבלי תפקיד". עוקבת אחרת כתבה, "חבל. היו צריכים לתת לה לחזור לאנונימיות שלה. זה היה עדיף לכולם" ובתגובה אחרת נכתב: "נותנים במה לבריונות"

דיאן שוורץ חוזרת לאח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
שוורץ מבשרת על התפקיד החדש/צילום מסך, אינסטגרם

לצד התגובות הקשות היו גם מי שניסו להגן על הכוכבת: "תשחררו ממנה כבר. גם אני לא אהבתי אותה, אבל היה, ניגמר. הבחורה הבינה מה היה מה קרה רק בחוץ ושילמה מחיר. תתקדמו" נכתב בתגובות ובאחרת נכתב: "למה לשמור טינה לילדה?? איזה דבר רע היא עשתה לכם? תפסיקו להיות שונאים תתחילו לאהוב יותר את הזולת. זה מה שחסר לנו אהבת חינם".

זו לא הפעם הראשונה ששוורץ נאלצת להתמודד עם תגובות קשות ברשת. היא התייחסה לכך בעבר בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "ללמדתי בחודשיים האחרונים (ואני עדיין לומדת) שכדי לקחת אחריות אמיתית צריך זמן. לחקור, להסתכל, להבין מה היה ומה יכולתי לעשות אחרת או לא. אז ממקום קצת יותר נקי, יותר מטופל אני אומרת סליחה. על מה שראיתם ולא ראיתם. התהליך שלי לא מסתיים פה, הוא רק התחיל".

וואלה! סלבס סלחה לאחותה על כך שגנבה לה את משולש הפיצה האחרון, ומציעה לכולם לא לנטור טינה, זה עושה קמטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully