וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: קבלו את הדיירים החדשים בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 23:31

הבית הכי מצולם במדינה התמלא בדיירים חדשים ומסקרנים, שיהפכו בחודשים האחרונים לכוכבים הכי גדולים בביצה. אז מי הם? וואלה! סלבס חברים חדשים

הבית שופץ, השכשוכית קורצפה והמשימות נכתבו לקראת הדיירים החדשים והמסקרנים שנכנסו הערב (ג') לבית האח הגדול. עונה שלמה וגדושה עוד לפנינו, אז תתחילו לשנן את שמות הדיירים שיגיעו למקום הכי מצולם במדינה. וואלה! סלבס נרגשת!

יענקי גולדהבר

יענקי גולדהבר האח הגדול. מיכאל טומרקין,
יענקי גולדהבר האח הגדול/מיכאל טומרקין

יענקי גולדהבר (20) מגדיר את עצמו יהודי חסיד ומתגורר בבני ברק עם הוריו ולא פחות מ-12 אחים. הוא טוען שורוד זה הצבע הכי גברי בעולם וגם אם המשפחה שלו מדברת עליו - זה לא באמת מעניין אותו. העולם החילוני מסקרן אותו והוא חולם על ברים, מועדונים ומסיבות. עד שזה יקרה, חפשו אותו בבית האח.

יובל מעתוק

יובל מעתוק האח הגדול. מיכאל טומרקין,
יובל מעתוק האח הגדול/מיכאל טומרקין

יובל מעתוק (28) נולדה במגדל העמק, אבל נורא חשוב לה להדגיש שהיא גרה בתל אביב עכשיו. לטענתה, היא גדלה על משפטים כמו "אלוהים נתן לך גוף אבל בעט לך בפרצוף", דבר שהוביל לשיפוץ מאסיבי. היא מחפשת מערכת יחסים רצינית ובונה על האח בתור שדכן.

שניר בורגיל

שניר בורגיל האח הגדול. מיכאל טומרקין,
שניר בורגיל האח הגדול/מיכאל טומרקין

שניר בורגיל (27) הוא גבר שבגברים, להוציא אחות גדולה שמטריפה אותו. הוא היה קשור לסבא שלו שנפטר והוא מודאג מחוסר התעסוקה בבית, שיוציא אותו משלוותו. אם מישהו ירים עליו את הקול הוא יקטול אותו, אבל הוא מנסה לעבוד על זה. כמה מנסה? יש לו קעקוע צוואר שמתזכר אותו לנשום.

ניקול אורי בוטביניק

ניקול אורי בוטביניק. מיכאל טומרקין,
ניקול אורי בוטביניק/מיכאל טומרקין

ניקול (21) היא דוגמנית מצודדת, רווקה מבוקשת עם חלום חיים מטריף: להריח ילדים. לא, לא בקטע כזה. יש לה בטלפון פתק עם 27 תכונות שהיא מחפשת בגבר, ביניהן ריח טוב, ביסוס כלכלי וזיקה ליהדות. ניקול טוענת שהיא נסיכה עם אופציה לפיצוץ הצ'חלה. נמשיך לעקוב.

רוי רייניש

רוי רייניש אורי בוטביניק. מיכאל טומרקין,
רוי רייניש אורי בוטביניק/מיכאל טומרקין

כשרוי רייניש (26) היה בן שמונה, הוא שהה עם משפחתו בסיני בזמן שהיה במקום פיגוע. הוא נפצע והצלקות החיצוניות הגלידו, אבל האירוע הקשה עדיין נוגע בו. באופן מאוד לא מפתיע, גם רוי מדגמן וחושב שהוא מוצר טוב. גם הוא בטוח שהבית יביא לו זוגיות, מה שגורם לוואלה! סלבס לחשוב שזו הגרסה הישראלית של טו הוט טו הנדל.

גיא איתן

גיא איתן האח הגדול. מיכאל טומרקין,
גיא איתן האח הגדול/מיכאל טומרקין

גיא איתן (33) טוען שהוא לא מחפש צרות, הן מוצאות אותו לבד. הוא נוהג להחליף בחורות כמו גרביים כדי למלא חלל מסוים, שנוצר כנראה אחרי שאימא שלו העיפה אותו מהבית. יש פסיכולוג על הסט? חברה שואלת. בשאר הזמן הוא ג'נטלמן שיודע להכין רק שקשוקה, אבל שוטף לבת הזוג את הרכב. אה, ויש לו קיבולת אוכל לא סבירה מה שיגרור הרבה ריבים במשימות תקציב. בהצלחה לכל הצדדים.

אתי ייטב

אתי ייטב האח הגדול. מיכאל טומרקין,
אתי ייטב האח הגדול/מיכאל טומרקין

אתי ייטב (68) הייתה מורה 35 שנים והיא מעלה את ממוצע הגילאים הנוכחי בבית, שעומד על 19 וחצי. אהבות חייה הם ריצ'ארד בעלה ומדינת ישראל. סביר להניח שאתי סיפרה עוד הרבה דברים על עצמה, אבל הצלחנו להתרכז רק בציפורניים.

לין אלפי

לין אלפי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
לין אלפי האח הגדול/מיכאל טומרקין

לין אלפי (20) התגייסה לתפקיד קרבי בחיל האוויר, אבל אז התחילו לה שלל בעיות רפואיות שנפתרו ברגע שהיא ילדה. כלומר, היא הייתה בהריון תשעה חודשים שלמים בלי לשים לב. לין עשתה סוויץ' בראש, הפכה לאימא ומקפידה לא לספר את מה שקרה לה בדייטים ראשונים. והנה, היא סיפרה את זה בפריים טיים!

אברהם אקלום

אברהם אקלום האח הגדול. מיכאל טומרקין,
אברהם אקלום האח הגדול/מיכאל טומרקין

אברהם אקלום (27) בטוח שהוא מלך. כלומר מלך אמיתי, כזה שמסתובב עם תחושה כנה שהוא יותר טוב מאחרים. למרות ההכתרה העצמית, טייטלים לא מדברים אליו אבל עמוד שדרה כן. הוא מלא בביקורת כלפי הקהילה האתיופית ממנה הוא הגיע וחולשה היא האויב הכי גדול שלו.

גל קספרס

גל קספרס האח הגדול. מיכאל טומרקין,
גל קספרס האח הגדול/מיכאל טומרקין

גל קספרס (37) מחשיבה את עצמה למנהיגה. יש לה נוכחות, שומעים ורואים אותה אבל אולי זה בגלל שהיא הספיקה להשתתף גם בריאליטי בישול. היא עובדת עם אנשים אבל שונאת אותם בגלל עשבים שוטים שתקעו לה סכין בגב. שנאת אדם זו תכונה מדהימה להיכנס איתה לבית האח!

לרה מטודי

לרה מטודי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
לרה מטודי האח הגדול/מיכאל טומרקין

לרה מטודי עלתה לישראל מדרום אפריקה. יש לה סטודיו לפילאטיס מכשירים, היא לא מוכנה לנקוב בגיל המדויק שלה וגם היא מחפשת זיווג הגון. נשים שהיא אוהבת זוכות לכינוי "סתומה" ויש לה שלושה ילדים, אז היא ממש לא מתכוונת להיות דמות אם בבית.

יובל לוי

יובל לוי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
יובל לוי האח הגדול/מיכאל טומרקין

יובל לוי (32) הייתה ילדה בעייתית שהרגישה לא שייכת ושונה, אמוציונלית ומינית. היא גדלה להיות מבוגרת שכותבת ועוסקת במיניות, מגדלת שני חתולים ומרגישה חופשי לעשות גרעפסים בפריים טיים. יובל קוראת טוקבקים שכותבים עליה והם מקשים עליה מאוד. היא הגיעה לבית כדי שיהיה לה מקום להתבטא ולהעביר ביקורת, כנראה שבין גרעפס לגרעפס.

עידן מורד

עידן מורד האח הגדול. מיכאל טומרקין,
עידן מורד האח הגדול/מיכאל טומרקין

עידן מורד (26) הוא פתית שלג מיוחד שמתאים את התדרים שלו לאנשים אחרים. כלומר, אם וואלה! סלבס הצליחה לקלוט נכון, כי לא בטוח שהיא עומדת בסטנדרטים של האדון. גם הוא רווק שמחפש זוגיות, ומגדר הוא ממש לא אישיו עבורו.

שי עופרי

שי עופרי האח הגדול. מיכאל טומרקין,
שי עופרי האח הגדול/מיכאל טומרקין

שי עופרי (23) שבתה את הלב שלנו עם המשפט "אני לא בן אדם חמוד". היא חברותית וחמודה עד שעולה לה, ואז כדאי להתרחק. בכל יום שישי כשהיא מדליקה נרות היא מתנצלת, יש לה פחד מליצנים והיא נכנסת לבית האח הגדול כדי שיהיה לה שקט.

בן ויארניק

בן ויארניק האח הגדול. מיכאל טומרקין,
בן ויארניק האח הגדול/מיכאל טומרקין

בן ויארניק (32) היה, כהגדרתו, "ילד מטומטם" שנשלח לפנימייה. ההתחלה לא הייתה פשוטה, אבל אז הוא נשלח לישון באוהל והבין שהוא רוצה להשתנות. הוא נראה סופר קשוח, אבל יש לו לב שעשוי מביצת קינדר וממש כמו וואלה! סלבס, גם הוא לא אוהב להגיד דברים פעמיים.

סתיו קצין

סתיו קצין האח הגדול. מיכאל טומרקין,
סתיו קצין האח הגדול/מיכאל טומרקין

סתיו קצין (33) היא ברבי אנושית, דבר שמוביל להרבה אי הבנות. היא לא סתומה, לא נאיבית ולדבריה היא "חתולת רחוב". היא מחוברת לאלוהים, לא נוסעת בשבת אבל מתאפרת כי "יופי דוחה שבת". לסתיו אין חברות כי נשים שונאות אותה והיא עדיין נושאת זכרונות מחרם בן יום אחד שעברה בבית הספר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully