וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאן שוורץ: "מוצפת בדמעות, אמרו לי 'ברוך דיאן האמת'"

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 12:46

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי סיכמה את השנה החולפת בחשבון האינסטגרם שלה, ולא שכחה להתייחס גם למי שמיהרו להספיד אותה: "אמרו לי ברוך דיאן האמת". וואלה! סלבס דף חדש

רגע לפני ששנת 2023 נפתחת בנשיקות וזיקוקים, יש מי שעוד לא סיימו ללקק את הפצעים מ-2022. הדוגמנית ויוצאת הריאליטי דיאן שוורץ העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סיכום שנה, וכפי שכולנו זוכרים - זו הייתה חתיכת רכבת הרים רגשית.

"זו הייתה שנה משוגעת. לפעמים למטה, לפעמים למעלה. מישהי עצרה אותי ברחוב לא מזמן ואמרה לי: "צריך להקים לך ארגון - #freeDian. מה שראינו על המסך זה לא מה שאת באמת". נתנה חיבוק חם והלכה.

זה הצחיק אותי, אבל במקביל נשארתי לעמוד והתחלתי לבכות. המפגשים עם הקהל פנים מול פנים קורים לי הרבה. והרבה פעמים מופתעים לגלות שאני בן אדם פשוט, שאוהב לקבל ולהחזיר חיבוק ותמיד מוצף בדמעות שהוא שומע חיזוקים. כן, זו הייתה שנה לא פשוטה".

קראו עוד:
פיפי, חרטטנית: לא תאמינו איך דיאן שוורץ נראתה פעם!
השערוריה החדשה של דיאן שוורץ: "לאחת כזאת מובטח גיהנום"

שוורץ המשיכה וכתבה מעט ממה שעבר עליה: "עמדתי במרכז של התמודדויות, המצאות תקשורתיות, ובעיקר עבודה עצמית - להפוך להיות הגרסה הכי טובה של עצמי. לפני כמעט חצי שנה הכריזו עליי שאני גמורה. "ברוך דיאן האמת" אמרו. והיום אני עדיין פה. עומדת, עובדת, פועלת והכי חשוב -מקבלת חיבוק גדול מהקהל ברחוב ומוצאת את המקומות והרגעים שעושים לי נחת. 2023 פליז תהיי טובה אלי. מבטיחה שתגלי שאני טובה חזרה".

וואלה! סלבס לגמרי מתחילה לבכות כשמחבקים אותה, רק כי היא נגעלת ממגע של הזולת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully