וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערוריה החדשה של דיאן שוורץ: "לאחת כזאת מובטח גיהנום"

15.11.2022 / 6:21

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי הצטלמה להפקת אופנה, שכללה בין היתר שמלה פרובוקטיבית. העוקבים לא נותרו אדישים, והתגובות הקשות לא איחרו להגיע. וואלה! סלבס משמר צניעות

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
לוהטת. דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי דיאן שוורץ שמה מאחור את התגובות הקשות שקיבלה אחרי שיצאה מבית "האח הגדול", ואחרי תקופה לא פשוטה בהן התמודדה עם תקופות קשות, היא חזרה לעבוד והתייצבה על סט הצילומים לטובת קמפיין חדש.

שוורץ החליטה לפרגן למעצבת מקומית צעירה, ולבשה שמלה שלא מותירה הרבה מקום לדמיון, דבר שגרר תגובות קשות מצד העוקבים שלה, שפחות התחברו ללוק. בין היתר, נכתב לה "גיהנום מובטח לאחת כזאת בעולם הבא", "דוחה ברמות" ו"די להפוך את הזנות לנורמלית".

נתנאל רודניצקי, בן הזוג של דיאן, הגיב גם הוא לפוסט וכתב "אין יופי כזה". באופן לא מפתיע, גם הוא קיבל לא מעט קללות על כך שהוא "מרשה" לבת הזוג שלו להצטלם בצורה פרובוקטיבית.

דיאן שוורץ. אינסטגרם, צילום מסך
דיאן שוורץ/צילום מסך, אינסטגרם

שוורץ לא נותרה אדישה לתגובות, ופרסמה סטורי בתגובה: "כל אישה יכולה לעשות מה שבא לה עם הגוף שלה. כל אחת צריכה לאהוב את עצמה ולחגוג את הנשיות שלה. לא צריך לפחד מפטמות, למרות שאלה על השמלה הן לא שלי".

בהמשך העלתה לקט של תגובות מפרגנות, הודתה לעוקבים שלא משתייכים למשמרות הצניעות, והרימו לה: "את מושלמת ומודל לחיקוי", נראית כמו יצירת אמנות" ו"את מהממת, השראה".

וואלה! סלבס הצטלמה פעם בלבוש פרובוקטיבי, ונתבעה על ידי הצלם שהתעוור אחרי פיתוח התמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully