וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים נחמן ביאליק, מאחוריך: מייגן פוקס תשיק ספר שירה שכתבה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 12:10

השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס, שכנראה יודעת דבר או שניים על מערות יחסים רעילות, מוציאה ספר שירה חדש שחושף את הסודות שלה על גברים. וואלה! סלבס פואטרי סלאם

יש לא מעט מקרים בהם סלבס מקומיים ובינלאומיים מפתחים עוד שלל תחביבים מלבד מקצועם העיקרי. אם מדובר בכניסה לעסקי האלכוהול כמו ג'ניפר לופז וסיימון קאוול, או כמו במקרה של השחקנית והדוגמנית מייגן פוקס, שהחליטה להפוך למשוררת.

בפוסט בחשבון האינסטגרם שלה הכריזה פוקס על הספר החדש שהיא מתכננת להוציא למכירה ב- 7 בנובמבר, ויקרא "Pretty Boys Are Poisonous". בתמונה שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה חשפה את מה שנראה כמו כריכת הספר המדובר, עם ציור של השפתיים האייקוניות שלה שבתוכן עובר נחש וכתבה: "השירים האלה נכתבו בניסיון לכרות את המחלה שהשתרשה בי בגלל השתיקה שלי. ביליתי את כל חיי בשמירת סודותיהם של גברים, הגוף שלי כואב מלשאת את משקל החטאים שלהם.

"החופש שלי חי בדפים האלה ואני מקווה שהמילים שלי יכולות לעורר אחרים לקחת בחזרה את האושר שלהם ואת זהותם על ידי שימוש הקול שלהם להאיר את מה שנקבר, אך לא נשכח, בחושך", חתמה הכוכבת. בן זוגה של פוקס, הרפאר מאשין גאן קלי, לא שכח לפרגן לארוסתו וכתב לה על פוסט ההכרזה: "גאה בך" עם תוספת אימוג'י אש.

בעבר הייתה הדוגמנית נשואה לכוכב בברלי הילס 90210 בריאן אוסטין גרין, אך השניים נפרדו אחרי 16 שנים לא מאוד יציבות יחד, ושלושה ילדים משותפים. מיד אחרי הפרידה האחרונה של הזוג כבר החלו שמועות על כך שפוקס התחילה לצאת עם מאשין גאן קלי.

הראפר והשחקנית יצאו ביחד רק שנה וחצי, שהייתה דביקה בצורה מטלטלת לצפייה, לפני שהחליטו להפוך את המחוייבות לרשמית והתארסו בטקס מעורר חלחלה אותו חתמו עם שתיית הדם אחד של השנייה. נקווה שלא היה חסר ברזל.

לאחרונה השניים חוו משבר עמוק שהפך לעניין ציבורי מאוד אחרי שפוקס העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה בו היא שורפת את חפציו של הראפר וכתבה: "You can taste the dishonesty/ it's all over your breath". אחרי זמן קצר השניים כבר הספיקו להרגיע והודיעו שהם עובדים על הקשר שוב בעזרת טיפול זוגי. נשמע שזה נחוץ.

וואלה! סלבס רוצה לכתוב את כל הסודות ששמרה אבל מפחדת מתביעות דיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully