וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן פוקס וכוכב "בוורלי הילס 90210" שוב נפרדו

19.5.2020 / 12:01

מייגן פוקס, פצצת המין שכבר שנים לא עשתה הרבה מלבד לטפח משפחה עם בעלה כוכב הניינטיז - שהופיע גם בחידוש ל"90210" - כנראה מיצתה את החיים לצד בריאן אוסטין גרין. כן, הם נפרדו, שוב. וואלה! סלבס הוליווד

צילום: דייב שחר

קחו כוכב עבר (שמור היטב) שלהט על המסך הקטן בניינטיז, חברו אותו לפצצת מין (אבל ממש) שהלהיבה את העולם בערך לפני עשור, פלוס שלושה ילדים וחיים נוצצים (או קצת פחות) באל. איי. אם היה ספק, ברור שהתוצאה תהיה פרידה טראשית, שמלהיבה את הוליווד - כמו זו שעוברת על מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין (שלהט על המסך במסגרת "בוורלי הילס 90210" והחידוש הנוסטלגי שעלה על המסך בשנה שעברה וקצת פחות הצליח). נכון, השניים האלה כבר לא יחד. כרגע.

רכלו על הפרידה של מייגן פוקס ובריאן אוסטין גרין באינסטוש

בריאן אוסטין גרין. GettyImages
דונה מרטין התקשרה. בריאן אוסטין גרין/GettyImages
מייגן פוקס Teen Choice Awards 2007. ShutterStock
סקס בומב. מייגן פוקס/ShutterStock

אחרי 16 שנות זוגיות, מתוכן 10 כבעל ואישה, אוסטין גרין (דיוויד סילבר לנצח!) הבהיר שהשמועות על פרידה שלו ושל פצצת המין שלה הוא קרא "אשתי" נכונות, במסגרת פודקאסט האישי שלו. "חלמתי על פרידה שלנו כשמייגן עבדה על סרט מעבר לים, שלחתי לה הודעה על החלום והיא טענה שהכל בסדר... אבל כשהיא חזרה מייגן אכן הייתה מרוחקת. בהמשך היא אמרה לי שהרגישה יותר כמו עצמה כשהייתה בנפרד ממני", גילה בתכנית המוקלטת על היחסים שלו ושל השחקנית.

עוד בוואלה!

קלי ודונה מ"בוורלי הילס 90210": "נגיע לצלם סצנה בישראל!"

לכתבה המלאה

לדבריו של בריאן בן ה-46, שמבוגר מפוקס ב-12 שנים, הוא אמנם הופתע וכעס על ההחלטה שלה, אבל בסופו של דבר הבין שלא שלטה בתחושות שלה. לכן השניים חיים בנפרד מאז סוף 2019 - זאת למרות שהם מגדלים יחד שלושה ילדים: נוח (7), בודהי (6) וג'ורני בן ה-3, שנולד כשנה אחרי שהשניים נפרדו בפעם הקודמת... וחזרו.

אגב, למרות השמועות שהיא כבר יוצאת עם ראפר העונה לשם משין גאן קלי, בריאן עצמו סיפר שהוא לא שולל קאמבק בעתיד, כי זה כבר קרה פעם, פעמיים, שלוש בעבר.


וואלה! סלבס עוד לא נפרדה מבתוליה, כמעט כמו דונה מרטין.

בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. Andrew H. Walker, GettyImages
יש סיכוי לקאמבק? ברור/GettyImages, Andrew H. Walker
גיף חזייה מייגן פוקס. גיפי, Giphy
חופשי זה לגמרי להבד. פוקס/Giphy, גיפי
בריאן אוסטין גרין, מייגן פוקס. GettyImages
הבין לליבה. בריאן אוסטין גרין ומייגן פוקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully