וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרפה לו: מה קורה בין מייגן פוקס למאשין גאן קלי?

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 14:12

השחקנית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא שורפת את מה שנראה כמו חפציו של קלי, ומחקה את כל התמונות המשותפות. מה קורה שם? וואלה! סלבס ננסי דרו

מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
כבר נגמר? מייגן פוקס ומאשין גאן קלי/GettyImages

מערכת היחסים בין מייגן פוקס למאשין גאן קלי אף פעם לא נראתה יציבה במיוחד, שלא לומר רעילה. בני הזוג, שהחלו לצאת לפני כשלוש שנים, ידעו עליות ומורדות, אולם הפעם נראה שמדובר במשבר של ממש.

פוקס העלתה הבוקר (א') לחשבון האינסטגרם שלה מספר תמונות וסרטון, בו היא שורפת חפצים שונים. בנוסף, הוסיפה שורה משיר של ביונסה, "You can taste the dishonesty/ it's all over your breath". אם זה לא הספיק כדי להעביר מסר, היא הסירה מהעמוד שלה את כל התמונות המשותפות עם הארוס המעורער.

בנוסף, פוקס הסירה עוקב מהחשבון של קלי, והוסיפה עוקב לאמינם, אחד מאויביו הגדולים ביותר. המעריצים שמו לב לשינויים, והחלו להגיב בהתאם: "אם הוא בגד באישה כזו, לנו אין סיכוי" כתבה אחת, ואילו אחרת הוסיפה "למרות שהם נראו טוב יחד, הבריאות הנפשית שלה קודמת לכך. הוא לא היה הדבר הטוב ביותר עבורה".

בני הזוג התארסו בשנת 2022 וגם האקט הרומנטי הזה לא חף מהקרפה: קלי העניק לפוקס טבעת שנועדה לפצוע אותה במידה ותסיר אותה. לפני כחצי שנה האתר "Mirror" דיווח כי מערכת היחסים עלתה על שרטון, כיוון שפוקס מאסה בהתנהגות הילדותית שלו.

וואלה! סלבס החזירה לארוסה טבעת שנתן לה, אבל מדובר בטבעת בצל שטוגנה יתר על המידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully