וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת וצ'ייסר דם: מייגן פוקס ומשין גאן קלי התארסו!

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 10:00

המוזיקאי שלף טבעת נוצצת במהלך חופשה משותפת והציע לשחקנית להינשא לו אחרי שנה וחצי של זוגיות דביקה במיוחד. לצד כיתובים קיטשיים, פוקס הוסיפה שהם חגגו בשתיית דם משותפת. וואלה! סלבס הקרפה

זה הזמן לשלוח איחולים ובדיקות אנטיגן לשחקנית מייגן פוקס והמוזיקאי משין גאן קלי שהתארסו אתמול (ד') במהלך חופשה משותפת בפוארטו ריקו.

בני הזוג, שמנהלים מערכת יחסים דביקה בשנה וחצי האחרונות, חלקו את החדשות המשמחות בחשבונות האינסטגרם שלהם ובסגנון הביזארי שאימצו לעצמם.

פוקס בת ה-35 העלתה סרטון של הרגע המרגש בו קלי כרע ברך וכתבה "ביולי 2020 ישבנו מתחת לעץ הזה וביקשנו קסם. היינו מודעים לכאב המטורף שנחווה יחד בתקופת זמן קצרה. לא היינו מודעים לכמות העבודה הקשה וההקרבה שמערכת היחסים הזו תדרוש מאיתנו, אבל היינו שיכורים מאהבה".

מייגן פוקס, בילבורד. GettyImages
כמובן/GettyImages

"שנה וחצי מאוחר יותר, לאחר שעברנו גיהנום יחד וצחקנו כמו שלא צחקתי מעולם, הוא הציע לי להינשא לו. בדיוק כמו בגלגולים קודמים ובכל גלגול שעוד יגיע - הסכמתי. ואז שתינו את הדם אחד של השנייה".

קלי היה מעודן יותר ולא נידב פרטים על החגיגות השטניות שליוו את האירוע. הוא העלה סרטון של הטבעת המרהיבה שהעניק לפוקס וכתב "התאהבנו מתחת לענפים האלה והבאתי אותה לאותה נקודה בדיוק כדי להציע לה להתחתן איתי. אני יודע שלפי הנוהג מעניקים טבעת אחת, אבל עיצבתי לה שתים: אחת עם אבן הלידה שלה ואחת עם אבן הלידה שלי.

האבנים מונחות על שתי טבעות שנמשכות אחת לשנייה כמו מגנט, כמו שני חלקי נשמות שמרכיבות לב אחד קודר שהוא האהבה שלנו".

עוד בוואלה!

הצל חושף: "הוטרדתי פעמים רבות, נגעו בי בצורה לא נאותה"

לכתבה המלאה

פוקס הייתה נשואה בעבר לשחקן בריאן אוסטין גרין והיא הביאה עמו לעולם שלושה בנים. השניים נפרדו בשנת 2016, אולם הסדירו את הגירושים ביניהם ארבע שנים מאוחר יותר. לקלי בן ה-31 יש ילדה בת 14, אולם הוא מעולם לא נישא לאימה.

וואלה! סלבס מאחלת לבני הזוג שנים רבות וטובות יחד ומציעה להם לשתות טקילה במקום דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully