וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל חושף: "הוטרדתי פעמים רבות, נגעו בי בצורה לא נאותה"

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 11:52

הראפר שהפך לאושיית רשת כתב פוסט חושפני שעוסק בהטרדות מיניות בתעשיית הבידור, התנצל על התנהגותו בעבר וסיפר שגם הוא נפל קורבן לתופעה הבזויה. וואלה! סלבס מתוודה

הצל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
מכה על חטא. הצל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

פרסום התחקיר נגד אסי עזר בוואלה! תרבות זעזע את הביצה המקומית וגרר תגובות רבות שעסקו בתופעה של הטרדות מיניות בתעשיית הבידור ולקיחת אחריות על מעשים, גם אם אלה נעשו לפני שנים רבות. הצל החליט שהוא לא יכול לעבור על האירועים האחרונים בשתיקה ופרסם פוסט ארוך בחשבון הפייסבוק שלו, בו חשף שגם הוא ספג לא מעט הטרדות לאורך השנים.

"רוצים להבין למה כל סיפורי ההטרדות קורות בעולם הסלבים המקומי והעולמי שלנו? בואו אני אספר לכם את האמת מבפנים. לפני שהודחתי מהעולם הרדוד הזה. משום מה, ברגע שאתה מפורסם אתה בטוח שהכל מגיע לך, כולם חייבים לך ואתה מרכז העולם. כשאתה מכיר בחורה הרי אתה חצי אל, מה פתאום שפשוטת עם תסרב לך.

גם אני פעם הייתי כזה. אני מעולם לא כפיתי את עצמי אבל דיברתי בצורה דוחה, לחצתי, כעסתי שאמרו לי לא, אפילו הורדתי בנות באמצע הדרך מהרכב כשסירבו לי. הכל כדי לנפח את האגו המסריח שלי. התגאתי בכמות הכיבושים שלי. בא לי להקיא מההתנהגות של יואב של פעם! בתור אבא היום, אם מישהו היה מתנהג לבת שלי כמו שאני התנהגתי לחלק מהבנות, הייתי משאיר אותו בלי שיניים בפה".

"עשיתי דברים שפעם היו נחשבים תקינים והיום לא היו מתקבלים. אודישנים פרובוקטיביים, הייתי שופט בתחרויות חולצה רטובה, קליפים פרובוקטיביים בצורה חולנית (אני מאמין גדול בזכות האישה לבחור מה לעשות עם גופה אבל אני מדבר רק על עצמי). היום אני מכה על חטא. מודע ונגעל ממי שהייתי ועושה הכל לתקן בשביל העתיד של הבת שלי.

אם כבר אנחנו פותחים את הכל, גם אני הוטרדתי רבות בתעשייה הזאת. כל מיני כוכבים שכולם מכירים טוב את שמם הרשו לעצמם לנסות וללחוץ עליי לנסות לעבור צד והתעקשו שכל הסטרייטים הומואים.
אמרו לי תנסה, זה טעם נרכש כמו סושי. אפילו נגעו בי בצורה לא נאותה בשידור חי. אני מספיק בטוח במיניות שלי ולקחתי את זה בחיוך, אבל האמת זה לא היה מצחיק.

אני יודע מה הסטיגמה עלי ומה החזות שלי משדרת, אבל אני לא אדם רע, לא אלים ולא אגרסיבי. בחיים לא ארים יד על אישה, אבל כן טעיתי בחיי. עבר יותר מעשור, אבל אני רוצה להתנצל מכאן בפני כל בחורה שאי פעם התנהגתי אליה בצורה לא נאותה ופגעתי בה .החלטתי לספר את כל האמת בעקבות כל הכוכבים המטרידים והתוקפים שמסרבים לקחת אחריות אז אני אהיה המבוגר האחראי וזאת האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully