וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיים: הקריירה החדשה של סיימון קאוול

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 15:08

מגלה הכישרונות הבינלאומי, סיימון קאוול, צועד בדרך עסקית חדשה ונכנס כעת גם לעסקי האלכוהול בארצות הברית. וואלה! סלבס מועבט

בימים אלה עובר שופט האקס פקטור המיתולוגי, סיימון קאוול תקופה מלאה בשינויים. אחרי שמכר את ביתו בלונדון במחיר של 45 אלף פאונד, יותר מ-200 מליון שקלים, עכשיו הוא החליט על שינוי נוסף. אולי עם הרווחים מהבית שעזב, רכש קאוול חלק גדול ממזקקת אלכוהול במיאמי. על הרכישה הכריז בחשבון הטוויטר שלו: "אני מתרגש להיות חלק מהשלב הבא של הגדילה שלהם".

מגזין Mirror פרסם שהכוכב רכש חלק משמעותי מחברת האלכוהול Harry Blu's Distillery, שמייצרת בעיקר וודקה וג'ין. רוב התפוצה נעשית בתוך ארה"ב, ובכמויות יחסית קטנות. אז מי שרוצה צ'ייסר, מוזמנים לטוס ולהביא. רק תיזהרו מהמכס.

מי שבמקרה נמצא בקרבת הבקבוקים המדוברים, ומעוניין לרכוש אך מהסס, אל חשש, מדובר באלכהול כשר על פי האתר שלהם. עכשיו השאלה מי ירים את הכפפה ויתחיל לייבוא לשלוותה כדי שיהיה לתיירים קצת טעם של בית?

לא ברור איך הגיע קאוול לא רק למעמד הרכישה, אלא איפה הוא שמע על Harry Blu's Distillery? מדובר בחברה חדשה יחסית עם תפוצה לא מאוד רחבה, בעיקר לא בסטנדרטים של האדם שהביא לעולם את וואן דיירקשיין. הרי החברה השיקה את הג'ין הראשון שלה רק בשנת 2019. סיבה אפשרית יכולה להיות שבעקבות הפרסים שהספיק לקטוף המותג עד היום.

סיימון קאוול. Anthony Sinclair/Getty Images, GettyImages
צועק מבוטוקס/GettyImages, Anthony Sinclair/Getty Images

ברכישת חלק מהמותג, הכוכב מכניס את עצמו לתחרות נוצצת במיוחד עם סלבס כמו קנדל ג'נר, שהוציאה ליין של טקילה בשם "818", ג'ניפר לופז שלא מזמן נכנסה לעסק עם "Delola", וכמובן אי אפשר לשכוח את היקב המשפחתי, "מיראבל", של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, עליו הם נמצאים בסכסוך מתמשך.

כאמור קאוול עזב את לונדון, העיר הגדולה, ועבר לגור בפרברי אנגליה. זאת אחרי שבחודש יוני האחרון ביתו נשדד על ידי חברות אלמונים שהצליחו לגנוב תכשיטים בשווי של מיליון פאונד. אחרי שהוציא בערך חצי מיליון פאונד על מערכת אבטחה בטח היה מדובר באכזבה כפולה. בעקבות הפריצה החליט הכוכב שהעיר היא לא מקום בטוח, בעיקר כשיש לו ילד בן 9 בבית, בו הוא חי עם בת זוגו, לורן סילברמן.

וואלה! סלבס לא שותה יותר אחרי שהיא קמה בוקר אחד במיטה של מוריס החולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully