וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה והגירושים: אלה האייטמים שהכי אהבתם בתשפ"ב

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 8:25

השנה החדשה כבר כאן, ורגע לפני שפותחים דף חדש וצחור כדי להשחיר אותו, וואלה! סלבס חזרה לאייטמים האהובים ביותר. אייל גולן או עומר אדם? קבלו את התוצאות המדהימות

דיאן שוורץ/רשת 13

השנה החולפת הייתה מדהימה, לפחות מבחינת רכילות. בואו נודה באמת, בכל שאר התחומים היא הייתה די צולעת, אבל הביצה המקומית עבדה יפה: חתונות, לידות, בגידות וגירושים מלוכלכים היו רק חלק קטן מהאירועים ששטפו אותנו בשנת תשפ"ב.

רגע לפני שפותחים דף חדש וצחור, אותו נשחיר במהרה, וואלה! סלבס הצטיידה בדפדפת, עט ובדידים, ובדקה מה האייטמים שאתם, הקוראים הנאמנים שלה, אהבתם במיוחד השנה. אז מי במקום הראשון? בואו נגיד שאנחנו מכירים אותה ממש מעט זמן. שנה טובה!

במקום החמישי: טהוניה רובל נגד הגרוש

טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

במקום החמישי נמצא סכסוך מלוכלך שמלווה אותנו כבר תשעה חודשים שלמים. בסוף חודש דצמבר הדוגמנית טהוניה רובל העניקה ריאיון חשוף, וסיפרה באומץ על האלימות שהפעיל נגדה, לכאורה, הגרוש שלה יניב בן משה.

אחרי הריאיון, בן משה כתב טקסט קשה בחשבון האינסטגרם שלו, אותו מחק לאחר מכן. מזל שהאינטרנט זוכר הכל, וכך אנחנו יכולים להיזכר בפנינים כמו "שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שדרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

במקום הרביעי: הגירושים של אייל גולן ודניאל גרינברג

אייל גולן דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש דצמבר האחרון, אייל גולן ודניאל גרינברג הודיעו שהם מתגרשים. אחרי שההלם הראשוני עבר, התברר שהוא מעולם לא היה כאן. יקום האדם שחשב שהשניים האלה יישארו יחד לנצח. אתם רואים? כולם נשארו לשבת.

הסכם הגירושים של השניים, שוואלה! סלבס חשפה בפרסום ראשון, כלל כמה פרטים עסיסיים במיוחד, ביניהם סכומי הכסף שגרינברג קיבלה מגולן. מאז עברו הרבה מים בנהר ומה אתם יודעים, ייתכן והגרושה העתידית שלו יצאה מבית "האח הגדול" ממש לאחרונה.

במקום השלישי: הצעד המפתיע של דיאן שוורץ

דיאן שוורץ. רשת 13,
דיאן שוורץ/רשת 13

וואלה! סלבס היא שועלת ריאליטי ותיקה, והיא לא זוכרת מתי הייתה מתמודדת שכולם אהבו לשנוא כמו דיאן שוורץ. למרות ההתנהגות הבעייתית שלה, שוורץ הייתה דיירת דומיננטית מאוד בבית "האח הגדול", וההדחה שלה הייתה מפתיעה ודרמטית.

בניגוד למתמודדים אחרים שהודחו, וסיפקו לנו אינספור תמונות פפראצי וריאיונות, שוורץ בחרה לרדת למחתרת. כולכם רציתם לדעת מה הצעד הדרמטי שעשתה רגע אחרי ההדחה, ואנחנו לא יכולים להאשים אתכם. בהמשך הגיע גם ריאיון מלא דמעות, פפראצי בלעדי ואיחוד מרגש עם נתנאל רודניצקי.

במקום השני: שרית חדד יוצאת מהארון וחושפת את בת הזוג

שרית חדד בתמונה משפחתית. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
שרית חדד בתמונה משפחתית/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

ואם כבר מדברים על הפתעות שאינן לגמרי מפתיעות, לפני שנה בדיוק שרית חדד הוציאה שיר חדש, בו יצאה מהארון והציגה את בת הזוג שלה, תמר יהלומי.

עד לאותו הרגע, יהלומי עבדה בעיקר מאחורי הקלעים ושיתפה פעולה עם כמה מהזמרים המפורסמים ביותר במדינה. מהרגע בו חדד בישרה שהן ביחד, היא עשתה קפיצת מדרגה נאה בביצה המקומית ואם אתם יודעים עליה פרטי טריוויה מיותרים, זה לגמרי בגלל שקראתם את האייטם שלנו.

במקום הראשון: אמאל'ה, זו מורן בן אסולין!

מורן בן אסולין/אינסטגרם

בתי ספר לתקשורת עוד ילמדו את התופעה ששמה מורן בן אסולין, שהייתה אישה אלמונית לחלוטין עד לפני שבועיים. למקרה שאתם חיים מתחת לסלע, וואלה! סלבס תזכיר לכם שעומר אדם הופיע בחתונה שלה ושל בעלה איתמר, והיא החליטה לקחת את המושכות (והמיקרופון) לידיים שלה.

הרשתות געשו, העוקבים שלה עלו בקצב מסחרר, והשאלה על היותה גיבורת תרבות נדונה בכל פינת קפה. על דבר אחד אי אפשר להתווכח: אתם הכתרתם אותה להיות אשת השנה והכתבה הנצפית ביותר של וואלה! סלבס, ועל זה מגיעות לה תשואות אמאל'ה ואבאל'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully