וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: זו בת הזוג של שרית חדד

עודכן לאחרונה: 19.9.2021 / 11:44

היא השתתפה בעבר ב"כוכב נולד" והסתבכה בשערוריה לא קטנה, שיחקה כדורסל וכתבה שירים לכל הזמרים הכי מושמעים במדינת ישראל. הכירו את תמר יהלומי, בת הזוג של שרית חדד ואישה מוכשרת בצורה בלתי רגילה. וואלה! סלבס גאה מתמיד

תמר יהלומי. אינסטגרם, צילום מסך
הורסת. תמר יהלומי/צילום מסך, אינסטגרם

הבוקר (א') נפתח בבשורות מרגשות לאחד ששרית חדד (43) הוציאה סינגל חדש בו היא יצאה מהארון וחשפה, לראשונה, את בת הזוג שלה. אז מי בת המזל?

תמר יהלומי בת ה-27 נולדה וגדלה בחולון להורים ממוצא בוכרי-מרוקאי וכשהייתה בת 16 וחצי, השתתפה בתוכנית "כוכב נולד". במהלך התוכנית, אביה הואשם בכך שביצע הצבעות פיקטיביות והיא העדיפה לפרוש מהריאליטי המדובר. לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון, התגייסה ללהקת חיל חינוך.

תמר יהלומי. אינסטגרם, צילום מסך
היוש!/צילום מסך, אינסטגרם

יהלומי לא מרבה לעמוד בקדמת הבמה ומקפידה להישאר במרחק זהיר מאור הזרקורים. לכן, לא הרבה אנשים יודעים שהיא אחראית לכתיבה והלחנה של עשרות שירים אהובים (יחד עם שותפה ליצירה, יונתן קלימי) ועבדה, בין היתר עם משה פרץ, עדן בן זקן (לה כתבה את שיר החתונה שלה, "חיים שלי"), עומר אדם (לו כתבה את "אוהבת אותי אמיתי") ושרית חדד, שהפכה, כאמור, לבת הזוג שלה ולה כתבה את שירה החדש.

בריאיון שהעניקה בחודש יוני השנה ל"מעריב", סיפרה יהלומי במה הייתה עוסקת אם לא הייתה פונה לתחום המוזיקלי: "אני אוהבת לרוץ. אלמלא המוזיקה, הייתי אמורה להיות כדורסלנית בהפועל חולון. שיחקתי בנעוריי בצורה מדהימה".

וואלה! סלבס מחכה בקוצר רוח לסלפי המשותף הראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully