וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם דירה, בלי לכלוכים בתקשורת: הסכם הגירושים של אייל ודניאל נחשף

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 20:59

רגע אחרי שהזמר המצליח ואשתו הוציאו הודעה משותפת ומכובסת, מקורבים לשניים חשפו מה הכיל הסכם הגירושים עליו חתמו רק היום. אז כמה כסף גרינברג תקבל ובאילו תנאים? וואלה! סלבס פרסום ראשון

אייל גולן דניאל גרינברג. ניר פקין
הפתעה? פחות. אייל גולן ודניאל גרינברג/ניר פקין

אייל גולן ודניאל גרינברג הודיעו הערב (ג') שהם מתגרשים. החדשות הכו בתדהמה לא רק את הציבור הרחב, אלא גם את המקורבים לבני הזוג, שנדהמו לשמוע על כך מהתקשורת.

למרות שהשניים שמרו על דיסקרטיות מעוררת הערכה, פרטים ראשונים מתוך ההסכם שנחתם ביניהם דלפו. מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי גרינברג תקבל, בין היתר, כמיליון שקלים במכה. בנוסף, היא תקבל כ-5,000 שקלים בכל חודש על כל ילד משותף שהביאו יחד - שניים בסך הכל.

אייל גולן דניאל גרינברג ברית. ניר פקין, מערכת וואלה!
מפה היישר למעושרות/מערכת וואלה!, ניר פקין

בנוסף לכסף, הגרושה הטרייה תקבל גם דירה ברחובות ותישאר קרובה לגולן, על מנת שיוכלו לגדל את רון ומיאל הקטנים בצורה שתהיה נוחה לכל הצדדים. ומה היא נותנת בתמורה לכל הטוב הזה? על פי מקורבים לבני הזוג, גרינברג התחייבה שלא לספק פרטים מתוך מערכת היחסים לתקשורת ולא להשחיר את שמו של גולן.

בתוך כך, מקורבים לאקסית רוסלנה רודינה סיפרו לוואלה! סלבס שהיא מקבלת מהזמר סכום נמוך במיוחד. ניתן לשער שזה המצב, כיוון שהשניים מעולם לא נישאו.

עוד בוואלה!

ממשיך להסתבך: השערורייה החדשה של אייל גולן

לכתבה המלאה
רוסלנה רודינה ירח דבש מרוקו. אינסטגרם,
לא התחתנה איתו. רוסלנה רודינה/אינסטגרם

אם חשבתם שהזמר ישב ויבכה על מר גורלו, טעות בידיכם: לוואלה! סלבס נודע כי גולן יעלה על טיסה לקייב כבר מחר, כדי להופיע בפני אוליגרכים. אתם יודעים, כי הגירושים האלו לא ישלמו את עצמם.

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "לא נתייחס לשמועות ולעניינים אישיים של משפחת גולן".

וואלה! סלבס החליטה שלא להינשא בעיקר כי לא היה מי שיציע לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully