וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בביצה: אייל גולן ודניאל גרינברג מתגרשים

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 17:59

בני הזוג החליטו לפרק את החבילה אחרי קצת פחות משנתיים של נישואים. בחודש ספטמבר האחרון גרינברג ילדה את בנם המשותף השני. וואלה! סלבס המומה

אייל גולן דניאל גרינברג ברית. ניר פקין, מערכת וואלה!
רק החודש חגגו ברית יחד. אייל גולן ודניאל גרינברג/מערכת וואלה!, ניר פקין

תדהמה בביצה המקומית: אייל גולן ודניאל גרינברג מתגרשים. בני הזוג, שנישאו בשנת 2020 באירוע מתוקשר, חתמו הבוקר (ג') על מסמכי גירושים אצל עורך דין. הידיעה מגיעה יחסית בהפתעה, שכן השניים הביאו לעולם את בנם השני רון לפני שלושה חודשים בלבד, ושבו בשבוע שעבר מחופשה דביקה בדובאי.

לפני שבועיים בדיוק חגגו בני הזוג באירוע ברית ענק לבנם ודגמנו זוגיות פוטוגנית ואיתנה. גרינברג, שנשאלה לא פעם על מערכת היחסים שלה ושל גולן, הבהירה לעוקבים באינסטגרם שהיא לא מתייחסת לרעשי רקע כל עוד הם לא נכנסים לביתה. הפעם, כך נראה, מדובר בקצת מעבר לרעש מזדמן.

כזכור, כבר באוגוסט השנה, פירסמנו ממש כאן בוואלה! סלבס על משבר ביחסים ותהינו יחד איתכם האם בני הזוג בדרך לגירושים. בסקר שערכנו באותו הזמן אתם הצבעתם ו-73% מהגולשים הכריעו כי הכתובת לגמרי היתה על הקיר.

דניאל גרינברג אייל גולן. אלירן אביטל,
נשארו ביחסים טובים למרות הכל. גולן וגרינברג/אלירן אביטל

זוכרים את החתונה שנערכה בצל הקורונה?

אייל גולן חתונה/ניר פקין

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אייל ודניאל החליטו לצאת לדרך חדשה, כל אחד בנפרד, מתוך חברות אהבה והבנה. השניים ימשיכו לשמור על קשר חברי ויגדלו את הילדים במשותף. יצויין כי למרות שהגיעו להחלטה זו, חגגו יחד את הברית לבנם רון ויצאו לחופשה משותפת יחד, ודניאל אף ליוותה את אייל בהופעת חורף בהיכל התרבות שהתקיימה השבוע ויחסיהם היום טובים מתמיד".

וואלה! סלבס מתאמנת על הפרצוף המופתע שלה בכל בוקר מול הראי.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully