וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך": הגרוש נגד טהוניה

עודכן לאחרונה: 18.12.2021 / 23:45

טהוניה רובל סיפרה בריאיון שעברה התעללות מצד בעלה לשעבר יניב בן משה, שמיהר להגיב לדבריה ולא חסך במילים קשות וכינה אותה שקרנית וטיפשה. וואלה! סלבס דרמה

טהוניה רובל. ניר פקין
בימים יפים יותר. טהוניה רובל ויניב בן משה/ניר פקין

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי טהוניה רובל חשפה הערב (שבת) כי החליטה להתגרש מבעלה יניב בן משה לאחר שספגה ממנו התעללות. בריאיון, ששודר בערוץ 12, סיפרה רובל בדמעות שמערכת היחסים עם בעלה הייתה רעילה ואלימה.

טהוניה סיפרה שמערכת היחסים הייתה קנאית ואובססיבית, דבר שהחמיא לה בתחילת הקשר אבל הפך לחונק בהמשך וגלש לפסים אלימים. לדבריה, כבר כשצעדה לחופה ידעה שהיא עושה טעות. לצד תגובות מפרגנות ומחזקות שקיבלה, בן משה עצמו לא שמח, בלשון המעטה, לצפות באשתו לשעבר.

טהוניה רובל יניב בן משה. אינסטגרם, צילום מסך
טהוניה רובל יניב בן משה/צילום מסך, אינסטגרם

"ככה זה כשאת בלי כשרון וחיה מכותרות עלובות. עד היום שתקתי וניסיתי בכל דרך לשמור על הכבוד האבוד שלך, בכל זאת האמא של הילדה שלי. קחי בחשבון שכל המדינה תדע את הפרצוף האמיתי שלך (הכל כולל הכל). את מה שיש לי להגיב אגיב בזמן הנכון ובמקום הנכון (הלוואי והייתי יכול להגיד שאת אמיצה, אבל את סתם טיפשה). את האחרונה שיכולה לתת דוגמא לנשים, בגלל שכמוך יש נשים באמת סובלות".

"עושה עלי כותרות בשביל לפרסם חנות פרקטים? עלובת החיים. כל המדינה תדע למה פירקתי את הבית. להבדיל ממך, יש לי סרטונים, קבלות והוכחות. לך יש נייר טואלט. קשה לך עם זה שאני המשכתי בחיים וברחתי ממך כל עוד נפשי בי. לא חשבת על הילדה, כרגיל חשבת רק על עצמך". לסיום, בחר בן משה במילים קשות במיוחד: "שקרנית בלי אופי ובלי עמוד שדרה. מרחם על עצמי שיש לי ילדה איתך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טהוניה רובל. אינסטגרם, צילום מסך
חזקה מהרוח. טהוניה רובל/צילום מסך, אינסטגרם

רובל ובן משה נישאו בינואר 2020, אולם התגרשו תשעה חודשים לאחר מכן ושלושה חודשים בלבד לאחר שטהוניה ילדה את בתם המשותפת, טליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully