וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וג'ני מהבלוק - רומן זמני או אהבת אמת?

עודכן לאחרונה: 28.5.2021 / 1:27

17 שנים אחרי שנפרדו, ג'ניפר לופז ובן אפלק הציתו מחדש את הזוגיות הלוהטת שלהם וכבר לא מסתירים את הרומן שהלהיב בתחילת המילניום. וואלה! סלבס רוצה לדעת, מדובר לדעתכם במערכת יחסים שתיגמר שוב עבור "בניפר" או באהבת אמת של הפאוור קאפל ההוליוודי? הצביעו

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
ניחוח של נוסטלגיה. בן אפלק וג'ניפר לופז/GettyImages

רכלני הוליווד וחובבי בידור ברחבי הגלובוס כולו משתגעים בשבועות אחרונים בעיקר סביב דבר אחד: הפאוור קאפל "בניפר" מתחילת שנות ה-2000, או פשוט בן אפלק וג'ניפר לופז, עשה קאמבק רומנטי שאף אחד כנראה לא ציפה לו. בכל זאת, השניים האלה שנפרדו לפני כ-17 שנים אחרי שביטלו חתונה מתוכננת בשנת 2003, נישאו (כל אחד בנפרד), נפרדו (כל אחד מהורה לילדיו), יצאו, ניסו עם אחרים, אבל מצאו את עצמם רווקים נחשקים בדיוק בזמן כדי לשוב זה לזרועותיה של זו. קוסמי, משהו.

רכלו על בני וג'ני גם באינסטוש

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
כמו באגדות? ג'ני ובני/GettyImages

אחרי כמה ניסיונות להכחיש את האיחוד הזוגי, להסתתר ולטשטש עקבות כשהם מבלים יחד, אפלק תועד השבוע בעדשת הפפראצי כשהוא נהנה עם ג'ני מהבלוק בעיר מיאמי - שני כוכבי ענק אמריקאים שמאוד אהבו זה את זו פעם, בסיבוב שני של מערכת היחסים, כשהם מפזרים חיוכים לעבר הפלאשים. לא שזה הפריע לאנשים ביקורתיים להאמין שמדובר בתעלול יחסי ציבור זוגי, ניסיון נואש למשוך תשומת לב או שני כוכבים אמריקאים ענקיים שעושים צחוק מכולם, מבלי שאיש (כנראה) ירגיש.

כאן אתם נכנסים לתמונה ומסייעים לוואלה! סלבס להחליט, האם לופז בת ה-51 ואפלק (שצעיר ממנה בשלוש שנים) באמת הצליחו להצית את האהבה היוקדת שלהם מחדש ומנסים לבדוק אם מערכת היחסים בינם תימשך הפעם באושר ועושר, לנצח נצחים, או שמדובר ברומן חולף של אקסים שפעם באמת אהבו וכעת סתם משתעממים. מה אתם חושבים? הצביעו והביעו את דעתכם.

עוד בוואלה!

ג'יי לו, מי? בן אפלק מסרב לקבל "לא" באפליקציית הכרויות

לכתבה המלאה

מה דעתכם על הזוגיות המחודשת של בני וג'ני (מהבלוק)?

שיגעון זמני
אהבת אמת
1654 משתתפים
בן אפלק, ג'ניפר לופז. GettyImages
בימים הטובים. הפאוור קאפל בשנת 2003/GettyImages
ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
בהצלחה בסיבוב השני. ג'ניפר לופז ובן אפלק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully