וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלחנים? הכוכבים שנשארו מיודדים עם האקס

27.9.2020 / 0:50

זוגיות יפה תמיד תמיד לפרידה מכוערת מאוד? לא בדיוק. לרגל יום הכפרה - הנה בראד וג'ניפר, ג'יי לו ודידי, גוונת' וכריס לצד עוד כמה כמה זוגות מאוד מפורסמים שהצליחו להתעלות על הכעס והמרמור, סלחו והפכו להיות ידידים טובים. וואלה! סלבס שלום ואחווה

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט משחזרים סצנה מהסרט "נעורים בקצב מהיר"/(אינסטגרם)

הנה משהו שכולם יודעים: הכוכבים הכי מפורסמים בעולם טובים שהם מאוהבים, משבחים את הפרטנר ולא מפיקים להימרח על בן או בת הזוג כשהם מצולמים ברגעים רומנטיים - אבל כשחס ושלום, למרבה הצער מגיע הרגע להיפרד? לא רק שהציפורניים נשלפות והטינופת צפה על פני השטח (כלומר, מגיעה לצהובונים ולוואלה! סלבס), אלא שהפרידות או הגירושים מוצאים מאלה שאתם אוהבים את הצד הרע, כך שהם מסיימים בתנאים מאוד, מאוד מכוערים.

רכלו על הסלבס שנפרדו ונשארו חברים באינסטגרם

לכן, לכבוד יום הסליחות והמחילות, וואלה! סלבס החליטה להתמקד דווקא באקסים שהחליטו שהיה טוב וטוב שהיה, אבל יכלו להתקדם מעבר לשברון הלב, הקנאה והמרמור לטובת ידידות מופלאה. כלומר להביא דוגמאות זוהרות לזוגות לשעבר שלשם שינוי נהגו בבגרות והבינו שככה זה, סליחה, תודה, ביי, היי ועכשיו אפשר להישאר חברים, גם אם לא הכי טובים בעולם.

טקס פרסי SAG ג'ניפר אניסטון בראד פיט. GettyImages
אקס פקטור. בראד פיט וג'ניפר אניסטון חברותיים על השטיח האדום/GettyImages
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט משחזרים סצנה מהסרט "נעורים בקצב מהיר". פייסבוק, צילום מסך
עדיין בקטע זה של זו? בראד וג'ניפר בשיחת הזום המביכה/צילום מסך, פייסבוק

תראו את השחקנים בראד פיט וג'ניפר אניסטון, או "האקסית המיתולוגית שהחליף בשנת 2005 באנג'לינה ג'ולי" (מה שלימים הפך להיות סיפור פרידה מלא רפש והמון ילדים) - שרק לפני קצת יותר משבוע התאחדו (שוב), הפעם וירטואלית, לטובת שחזור סצנה מסרט הקומדיה האייטיזי "נעורים בקצב מהיר" באיונט צדקה. ברור שזה עשה כותרות, במיוחד כשג'ני הקריאה סצנה שבו היא מזמינה את החתיך אליה הביתה כי כמו שהשורה שלה מציינת, הוא "כל כך סקסי". חה!

עוד בוואלה!

מפורסמים חושפים: "עברתי התעללות מינית"

לכתבה המלאה

למרות הפרידה המאוד מדוברת שעברו וככל הנראה שנים ארוכות של נתק (שבהן כאמור הספיקו להינשא ולהיפרד מאחרים), פיט הגיעה להרים לאניסטון במסיבת יום ההולדת ה-50 שלה ובתחילת 2020 השניים לא ממש סבלו כשנתקלו זה בזו בשלל טקסי פרסים. אז ידידים כמו אייל גולן ואילנית לוי או אורנה ומשה דץ? קבלו כמה זוגות מיתולוגיים מהוליווד שהצליחו לסלוח ולשכוח (פלוס זוג פרודים טריים יחסית מכאן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully