וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת קורה? "בראד פיט וג'ניפר אניסטון בילו באפטר פארטי יחד"

6.1.2020 / 16:36

נכון שעברו 15 שנים מאז שהיו נשואים, נכון שהשניים כבר בילו יחד באירוע לרגל יום הולדתה של ה"חברה", אבל מה הביא את בראד פיט וג'ניפר אניסטון להגיע (שוב) לאותה המסיבה (בדיוק) אחרי טקס גלובוס הזהב? אה-הא. וואלה! סלבס נוסטלגיה

מתוך טקס פרסי גלובוס הזהב® באדיבות yes ו- STINGTV

האם זה העולם שממש רוצה לראות שניים מהכוכבים ההוליוודיים החביבים עליו שוב יחד, או שיכול להיות כי ג'ניפר אניסטון ובעלה לשעבר, בראד פיט, באמת עושים קולות של קאמבק רומנטי? אחרת, איך יכול להיות שהשניים בחרו לבלות (יחד) באותה המסיבה, אחרי שבילו בטקס פרסי גלובוס הזהב (בנפרד). חברים, זה באמת קרה!

רכלו על בראד וג'ניפר באינסטוש

בראד פיט. GettyImages
מצד אחד, בראד פיט עף על החיים בטקס פרסי גלובוס הזהב/GettyImages
גלובוס הזהב 2020 ג'ניפר אניסטון. GettyImages
מצד שני, ג'ניפר אניסטון שמחה כשהוא קיבל את הפסלון/GettyImages

רכלני הוליווד שמחו לדווח כי אמש (א'), רגע אחרי שהסתיים פסטיבל גלובוס הזהב ה-77 במלון בוורלי הילס שבאל.איי - גם השחקן הזוכה של הערב וגם האקסית שהתגרשה ממנו לפני כ-15 שנים (אחרי שעזב אותה לטובת אנג'לינה ג'ולי. וכולם יודעים איך זה נגמר), נהנו באירועי האפטר פארטי שארגנו חברות שונות לכבוד האורחים המפורסמים.

עוד בוואלה!

ג'ניפר אניסטון ממשיכה להסעיר את הרשת עם פוסט חדש

לכתבה המלאה

במקרה, או שלא, פיט בן ה-56 ואניסטון (50), תועדו כשהם מגיעים כל אחד בנפרד למסיבה של סוכנות השחקנים CAA. נכון, היא תועדה בפנים בכלל עם סנדרה בולוק, בעוד שהוא שמר על פרופיל נמוך יחסית, אבל בין שלל האיוונטים שנערכו בעיר, קצת מוזר שהשניים בחרו לנענע את הישבן בדיוק באותה המסיבה, מה שלא קרה עד לשנה האחרונה. אם תהיתם, כשנשאל על השטיח האדום לגבי אנשים שהוא מת לפגוש במהלך הערב, פיט טען בפני המצלמה שהוא "ישמח להיתקל בידידתי ג'ן. היא חברה ממש טובה". מסקרן...

ג'ניפר אניסטון, סנדרה בולוק במסיבה של טקס גלובוס הזהב 2020. GettyImages
התיעוד מהמסיבה? אניסטון עם סנדרה בולוק/GettyImages

גם בראד וגם ג'ניפר הספיקו כמובן להינשא (ולהתגרש) שוב במהלך 15 השנים שבהן בילו בנפרד. עם זאת, הקשר בין השניים האלה חודש לאחרונה, כך שהשחקן המוכשר הגיע למסיבת חג המולד שאירחה אניסטון בביתה בחודש שעבר. אז, מקורבים גילו ש"הם פטפטו כמה פעמים מאז יום ההולדת שלה ומאז הם בקשר חברי", בעוד שעד ראייה אחר סיפר כי "לא הייתה ביניהם הרבה אינטראקציה במהלך הערב, אבל הוא חיבק אותה".


וואלה! סלבס רוצה להתאחד עם שימי מהפלאפל, לפחות בשביל עוד מנה מפנקת במיוחד אחת.

ג'ניפר אניסטון ובראד פיט בטקס האמי 2004 בראד אמי. Kevin Winter, GettyImages
הקאמבק? גנ'יפר אניסטון ובראד פיט בימים הטובים כנשואים/GettyImages, Kevin Winter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully