וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט וג'ניפר אניסטון צמודים מתמיד

20.1.2020 / 10:11

עכשיו זה נראה ממש סופי: בראד פיט וג'ניפר אניסטון מראים סימנים ממש ברורים של חזרה האחד לשנייה - כשהם נפגשים בטקס גילדת השחקנים ולא נפרדים האחד מהשנייה. וואלה! סלבס לא סולחת

ג'ניפר אניסטון ובראד םיט בטקס פרסי ה-Sag/צילום: GETTYIMAGES

אז נכון, כל העולם נרגש ונסער בעקבות התמונות שצולמו אתמול (א') בלילה בטקס פרסי גילדת השחקנים שהתקיים בלוס אנג'לס - בו נצפו ג'ניפר אניסטון ובראד פיט קרובים מתמיד. אבל היי, כולם זוכרים את הרגע הזה לפני 15 שנים בו השחקן המסוקס עזב את הכוכבת הנוצצת לטובת גברת אחרת בשם אנג'לינה ג'ולי - איתה הוא בילה לא מעט שנים והביא כמה וכמה ילדים? אז זהו, שנראה שהעולם שכח את הטראומה שעברה אניסטון ושוב מתרגש מתמונות של השניים ביחד.

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
היי מאמי!/GettyImages

פיט (56) הגיע לבוש בטוקסידו לטקס הפרסים הנוצץ שנערך אתמול רק בשביל לפגוש את האקסית המיתולוגית, אניסטון (50) על השטיח האדום - צלמי הפפראצי שהיו במקום תפסו לא מעט רגעים של השניים אוחזים ידיים, מדברים קרוב (מדי?!) ומצחקקים בקולי קולות כאילו ואין אף אחד בעולם שצופה בהם ומתחיל חרושת שמועות על קאמבק של השניים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
אתה בא לפה הרבה?/GettyImages

אם לא די בכך, פיט אף נצפה ברגע פרטי בו הוא צופה מאחורי הקלעים באקסית שלו מקבלת פרס על תפקידה בסדרה "תכנית הבוקר" ומתרגש כאילו והיה מדובר באשתו - כל זה מגיע כמובן לאחר שפיט הגיע לחגוג במסיבה המסורתית שעורכת אניסטון מדי שנה לרגל חג המולד ולאחר שהשניים נצפו באפטר פארטי שנערך לאחר טקס "גלובוס הזהב" בו נראו השניים צמודים.

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
לא יותר מדי קרוב בייב/GettyImages

אבל אל תמהרו לטפח ציפיות לשווא, כי אם להסתמך על דבריה של השחקנית ההורסת, הרי שלא מדובר בשום קאמבק, "זה מצחיק", אמרה אניסטון בריאיון שנתנה לתכנית בידור על השטיח האדום והוסיפה, "אבל על מה עוד הם ידברו?". גם פיט התייחס לנושא בנאום הזכייה שלו, "רציתי לבוא עם אמא שלי אבל לא יכולתי כי כל אחת שעומדת לידי, ישר אומרים שאני יוצא איתה", אמר פיט והוסיף, "וזה יכול היה להיות מביך".

וואלה! סלבס לא יוצאת עם האקסים שלה, היא רק שוכבת איתם וגונבת להם את האשראי.

ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
האקסית שלך לא תתעצבן?/GettyImages
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
זוכר שזרקת אותי בשבילה?/GettyImages
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
עכשיו חפש ת'חברים שלך/GettyImages
ג'ניפר אניסטון, בראד פיט. GettyImages
לללאא!! אל תלכי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully