וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז ובן אפלק בילו סוף שבוע רומנטי ביחד

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 22:19

לא, לא מדובר בדה ז'ה וו אלא בהיסטוריה שפשוט חוזרת על עצמה - ככה זה שהזמרת הלטינית, שרק לאחרונה נפרדה מהארוס שלה והשחקן המסוקס, שידע גם הוא פרידה לפני מספר שבועות, מוצאים נחמה האחד בזרועות השנייה 17 שנים לאחר הפרידה. וואלה! סלבס קאמבק

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
בדרך לקאמבק?/GettyImages

זה נראה כמו נבואה שמגשימה את עצמה, או יותר נכון תפילה של אתרי הרכילות מעבר לים שפשוט כיוונו לקאמבק הזה בכל הכוח, ועכשיו - עכשיו הבלתי יאמן קורה, כאילו ומישהו החזיר את השעון לשנת 2003 ותמונות של הזמרת הלטינית, ג'ניפר לופז, ובן הזוג שלה, השחקן המסוקס בן אפלק, תופסות שוב את כותרות האתרים. אז זהו, שלא! מדובר במציאות חדשה שפשוט חוזרת על עצמה 17 שנים לאחר הפרידה המתוקשרת של הזוג המאורס.

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
רק ידידים?/GettyImages

רגע אחרי שלופז נפרדה מארוסה, אלכס רודריגז, לאחר שהשניים החלו כבר בתכנונים של החתונה, ומספר חודשים לאחר שאפלק והחברה, אנה דה ארמס, החליטו להיפרד ולא כידידים - נראה שהמתבקש מכל פשוט קרה, כך שהשניים, שנחשבו לאחד הזוגות היותר לוהטים בתעשיית הבידור בתחילת שנות ה-2000, עושים קאמבק היסטרי שעדיין לא נתפס. מזל שיש תמונות.

עוד בוואלה!

ג'יי לו, מי? בן אפלק מסרב לקבל "לא" באפליקציית הכרויות

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
סופ"ש רומנטי/GettyImages

צלמי הפפראצי תפסו את אפלק ולופז כשהם נכנסים לרכב ביחד לאחר שחזרו מחופשה זוגית וסודית בריזורט סקי יוקרתי במונטה. השניים, שבילו בריזורט ללא הילדים - נתפסו בעדשת הפפראצי, ואם לשפוט על פי התמונות, הם גם לא ממש ניסו להסתתר מהפלאשים של הצלמים. אז למרות שמקורבים טוענים ש"הם רק חברים", בהתחשב בעובדה שמדובר בפעם השנייה בשבוע האחרון - לא בטוח שמדובר רק בקשר אלפטוני וכי הצמד בניפר לגמרי בדרך לחדש את הזוגיות שלהם.

כזכור, השניים הכירו בתחילת שנות ה-2000, כך שב-2002 כבר הודיעו על אירוסיהם אלא שאז החלו הבעיות ביחסים והחתונה, שנקבעה ל-2003, נדחתה בשנה - אז כמובן, ב-2004, הזוג, שנחשב לאחד הזוגות היותר חזקים, דביקים ונוצצים בתעשיית הבידור העולמית, הודיע על פירוק החבילה. עם זאת, במהלך השנים, נקשר שמם של השניים לא פעם ולא מעט ידיעות על קאמבק של השניים התפרסמו במהלך השנים, אלא שהפעם, נראה שהקשר ביניהם באמת תופס תאוצה והולךל לכיוון רציני יותר, כך שלא מן הנמנע - שבקרוב תצא הודעה רשמית על הזוגיות של השניים.

וואלה! סלבס כבר שנים חולמת לחזור לאקס שלה, אבל היא לא זוכרת איפה היא כלאה אותו.

בן אפלק, ג'ניפר לופז. GettyImages
בקרוב.../GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully