וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיקות במקום פרידה: ג'ניפר לופז וארוסה נתפסו מתמזמזים

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 11:37

ג'יי לו זרקה את ארוסה הבוגדני לעזאזל? הצחקתם את הגברת מהבלוק, שנתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא מתמזמזת עם אהובה, אלכס רודריגז, תוך כדי בילוי תחת השמש בחלוק רחצה. מתברר שלמרות השמועות על פרידה רומנטית, מתברר שג'ניפר לופז עדיין תפוסה חזק. וואלה! סלבס שולם לעולם

ג'ניפר לופז מדגמנת בעירום/אינסטגרם

כבר שנים שג'ניפר לופז מתגאה בכך שהיא מאוד "אמיתית", כי מה שאתם רואים הוא מה שאתם מקבלים מהדיווה הלטינו-אמריקאית (עד כמה שניתן במונחים הוליוודיים) - כך שמיד כשהעולם נדהם לגלות שהיא וארוסה בשנתיים האחרונות, אלכס רודריגז, נפרדו בסוף השבוע שעבר, דאגה לפרסם הבהרה לדיווחים ברחבי הגלובוס, לפיה השניים "עובדים על דברים במערכת היחסים".

הנה, תראו, לא עברו יותר מכמה ימים ושחקן הבייסבול לשעבר התעופף לפגוש את אהובתו (בערך) ברפובליקה הדומיניקנית, רק כדי להיתפס בעדשת צלמי הפפראצי כשהוא מנשק את בת הזוג בארבע השנים האחרונות בחושניות. המסקנה: אין בעיות, ג'יי לו ואיי-רוד מאוהבים מאוד.

רכלו על הזוגיות של ג'יי לו גם באינסטגרם

לופז בת ה-51, נמצאת בימים אלה באיים הקאריביים, שם היא מצלמת סרט רומנטי חדש. כך שמיד אחרי שהחלו דיווחים על כך שרודריגז (שאולי בגד בה בתקופה האחרונה עם כוכבת ריאליטי אמריקאית. ואולי לא) והיא כבר לא יחד, כנראה שמיד החליטה להטיס את ארוסה אליה ואף יותר מזה, לקבל אותו בנשיקות וחיבוקים, שבמקרה תועדו על ידי חטטנים מקומיים.

בעוד שיש צהובונים שמתעקשים על כך שהגברת מהבלוק פשוט "לא יכולה לסמוך" על הספורטאי המקצועי לשעבר בן ה-45, לאור הטענות על כך שלא היה נאמן לה והווידוי של לופז לפיו השניים עברו בשנה האחרונה טיפול זוגי, נדמה שהשניים דווקא עושים חיים בין הצילומים שלה בקריביים.

עוד בוואלה!

ג'ניפר לופז מגלה: "אני וארוסי עברנו טיפול זוגי"

לכתבה המלאה

לראייה, הוא כרע על ברך כדי להצמיד איתה שפתיים, היא התמזמזה איתו בחושניות כשהיא לובשת חלוק רחצה במפרסת הפרטית תחת השמש ואז השניים בחנו יחד את הכותרות באתרי הרכילות האמריקאים במחשב שלה. קסם.


וואלה! סלבס מנשקת את הבן של השכנה בכל פעם שהוא משאיל לה כוס סוכר. מתוקי.

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז בטקס גלובוס הזהב 2020. אינסטגרם, צילום מסך
אז אתם כן יחד, הא? ג'ניפר לופז עם אלכס רודריגז/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully