וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז נפרדו

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 1:53

תעשיית הבידור העולמית בשוק אחרי שאתרי הרכילות מעבר לים פרסמו היום כי הזמרת הלטינית והארוס שלה, שחקן הבייסבול, החליטו להיפרד אחרי ארבע שנות זוגיות והצעת נישואים רומנטית. וואלה! סלבס שבורה

ג'ניפר לופז/אינסטגרם

וואלה! סלבס דיווחה במהלך השנים על לא מעט פרידות וגירושים של זוגות נוצצים מהארץ ומעבר לים, אבל את הפרידה הזו היא לקחה ממש קשה, בעיקר כי מדובר באחת ממערכות היחסים הכי דביקות, נוצצות ורומנטיות שידעה תעשיית הבידור העולמית - אז בלב כבד היא נאלצת לדווח לכם כי ג'ניפר לופז והארוס שלה, אלכס רודריגז, פירקו את הזוגיות שלהם לאחר ארבע שנות זוגיות והצעת נישואים.

טום פורד שבוע האופנה ג'ניפר לופז ג'יי לו אלכס רודריגז. GettyImages
הלם! ג'ניפר ואלכס/GettyImages

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים הערב כי לאחר ארבע שנות זוגיות בהן השניים טיילו בכל העולם, כולל ישראל, העלו שלל תמונות רומנטיות ומשפחתיות עם הילדים שלהם ואף החלו בתכנון החתונה שלהם - כעת נראה שהשניים הצטרפו לסטטיסטיקה והחליטו להיפרד כידידים ולסגור את הבסטה. לא ברור אם הסיבה לפרידה היא הכותרות שפורסמו לאחרונה שטענו כי שחקן הבייסבול המפורסם הסתמס עם נשים אחרות ואף טענו כי הוא בגד בזמרת הלטינית או שמא האהבה נגמרה, כך או כך - אחד הזוגות הכי חזקים של הוליווד כבר לא ביחד.

עוד בוואלה!

ג'ניפר לופז מגלה: "אני וארוסי עברנו טיפול זוגי"

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
כואב הלב/GettyImages

באחד הראיונות האחרונים שהעניקה הכוכבת המפורסמת היא לא חסכה בפרטים וחשפה כי במהלך תקופת הקורונה - היא והארוס שלה בשנתיים האחרונות נעזרו במטפל על מנת לשקם את היחסים ביניהם שידעו בעיות בשנה האחרונה. כעת, כך נראה, הטיפול לא עזר והם החליטו שעם כל הכבוד לאהבה, הם לא מתאימים. על פי מקורבים, הפרידה נערכה ביום שישי, כך שבימים אלו ג'יי לו מצלמת סרט חדש ברפובליקה הדומיניקנית בזמן שהארוס לשעבר נמצא במיאמי.

וואלה! סלבס נפרדה מהארוס שלה אחרי שגילתה שהוא הרוס על אמא שלה.

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
אחד הזוגות הכי יפים של הוליווד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully