וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נכון, ארוסה של ג'ניפר לופז בגד בה עם כוכבת ריאליטי?

4.2.2021 / 11:12

האם אלכס רודריגז, כוכב בייסבול במיל' שהעולם מכיר כארוסה של ג'יי לו - בגד בדיווה עם כוכבת הריאליטי מדיסון לקרוי? בעוד שמקורביו טוענים שמעולם לא נפגשו, הבלונדינית מהטלוויזיה לא מכחישה, אלא טוענת שבן הזוג של לופז "מעולם לא היה איתי פיזית". וואלה! סלבס מהבלוק

ג'ניפר לופז/ניר פקין

הו לא, האם זה קרה לדיווה מהבלוק, הזמרת הכי אמיתית שיש, האישה והבוטי - האם ארוסה של ג'ניפר לופז בגד בה עם כוכבת ריאליטי מקומית, שממש לא מזכירה אותה? בשבועות האחרונים, יש כאלה שמוכנים להישבע שאהובה של ג'יי לו, כוכב הבייסבול האמריקאי אלכס רודריגז, ניהל קשר לא ראוי עם כוכבת הטלוויזיה הדרומית מדיסון לקרוי... בזמן שהוא מתכנן את החתונה שלו עם הפופסטאר הלטינית הכי מפורסמת בעולם. סיניוריטה, זה לא נראה טוב.

רכלו על ה"בגידה" בג'יי לו גם באינסטוש

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז, מדיסון לקרוי. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
בחיאת עיוני לא בוגד? ג'יי לו ואלכס רודריגז, מול ה"פילגש", מדיסון לקרוי/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

מה שקרה הוא שלקרוי, שמככבת בסדרה על נשות החברה הדרומיות "Southern Charm" - עומתה בשבוע שעבר מול המצלמות במסגרת התכנית, עם העובדה שסיפרה למכרה שניהלה קשר עם שחקן בייסבול לשעבר, מפורסם מאוד ותפוס מאוד, מבלי לציין את שמו מפורשות. עם זאת, הוסיפה שמעולם לא "פגשתי אותו או נגעתי בו".

רק שאז, חרושת השמועות הצביעה על כך שהבחור בסיפור של הבלונדה הוא לא אחר מאשר איי-רוד, ספורטאי עבר מוכר מאוד בארצות הברית, שאמור להתחתן מתישהו עם ג'יי לו (אחרי שהציע לה נישואים ב-2019) - מה שכמובן הפך את הסיפור לעסיסי יותר וגרם לריאליטי סטאר לאשר את ההיכרות.

עוד בוואלה!

גם ג'יי לו שם: הכוכבים שנשארו מיודדים עם האקס

לכתבה המלאה

"הכל קרה לפני יותר משנה, הוא יצר איתי קשר בהודעות פרטיות באינסטגרם ודיברנו בטלפון מפעם לפעם. כל מה שנאמר בשיחות שלנו היה תמים", הודתה לקרוי (בת 30 שהיא אמא לילד) על קיום הקשר עם רודריגז בן ה-45. "מעולם לא נפגשנו, זה מעולם לא היה קשר פיזי, אנחנו פשוט מכרים", סיפרה למדור הרכילות 'פייג' 6' והדגישה שהאדון המאורס "אף פעם לא בגד פיזית בארוסתו איתי". רגע, מה זה אומר לא פיזי, תגובה של אימוג'י לבבות לתמונה שלך ברשת נחשבת ניאוף?

טום פורד שבוע האופנה ג'ניפר לופז ג'יי לו אלכס רודריגז. GettyImages
לא אמאש'ך! ג'ניפר לופז עם ארוסה המפוקפק/GettyImages
ג'ניפר לופז. splash
"בוגד? הוא! ביייי?!". לופז/splash

לצד הטענות מצד לופז בת ה-51 ורודריגז, לפיהן השניים לא רק מאוד מאושרים יחד ומתעלמים מהטענות על בגידה, תוך כדי שהן בונים בימים אלה בית משותף במיאמי - לכוכב המגרש בעבר יש היסטוריה בוגדנית כשזה נוגע לנשים בחייו.

ב-2008 הוא נפרד מאשתו אחרי שש שנות נישואים, על רקע "קשרים חיצוניים" שניהל, כאשר על פי השמועות אלה היו עם בלונדיניות כמו מדונה, השחקנית קייט הדסון וקמרון דיאז. כלומר, לפחות עד שפגש את ג'ני מבלוק ב-2017 ומאז... האהבה שלה לא עולה כלום.


וואלה! סלבס בוגדת לפעמים רק בטעם הגלידה האהוב עליה, פיסטוק, עם גלידת מנטה, שוקולד חרובים, לימונצ'לו או גויאבה. לפעמים.

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. GettyImages
אז מה בדיוק היה שם? אלכס רודריגז עם ג'ניפר לופז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully