וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם עדיין לא ראיתם, הנה ג'ניפר לופז בעירום מלא

25.11.2020 / 12:13

לא ברור איזה שיקוי קסמים הפופסטאר שתתה, אבל בסרטון חדש שפרסמה ברשת - ג'ניפר לופז מדגמנת פנים חושניות וגוף לוהט כשהיא בעירום מלא ונועז במיוחד. כשהיא בת לא פחות מ-51, כן? וואלה! סלבס טיזינג

ג'ניפר לופז מדגמנת בעירום/אינסטגרם

ליידיז, ג'נטלמן, אולי כדאי שתוותרו מראש. אל תנסו בכלל. כי זה לא משנה כמה תתאמצו, תשתדלו, עד כמה תשקיעו - כאשר תגיעו לעשור השישי לחייכם, כנראה לא תהיו לוהטים כמו ג'ניפר לופז. אפילו לא קרובים לסקס אפיל של הזמרת.

אמש (שלישי) הפופסטאר פרסמה ברשת סרטון קצרצר שמספק כנראה הצצה לשיר או קליפ חדש שלה, כשהיא מדגמנת עירום מלא, נועז ולח במיוחד וזה... בלתי אפשרי!

רכלו על ג'יי לו בעירום גם באינסטגרם

ג'ניפר לופז בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
לא, לא, לא נכון! ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
עירום מלא בגיל 51, מעולם לא נראה טוב יותר, נכון? ג'יי לו/צילום מסך, אינסטגרם

הסטאר הלטינית בת ה-51 (!), פרסמה כאמור באינסטגרם קליפ ללא שום עכבות, שבו היא מצולמת בלי אף פיסת בד על גופה - מינוס איפור כבד, פלוס שיער רטוב, ממש כמו שהטבע יצר את לופז - וברקע נשמע קטע משיר חדש שלה. לצד הווידאו, הוסיפה תגיות כמו "InTheMorning" (כנראה שם השיר החדש), "פנים של בוקר" (ממש), "מוזיקה חדשה" ו"ביצת תרנגול הודו" - מה שרומז על כך שקליפ מלא אולי יגיע במהלך חג ההודיה האמריקאי, שיחול בסוף השבוע הקרוב.

עוד בוואלה!

לוהט! ג'ניפר לופז וארוסה דוהרים, במכנסיים קצרצרים

לכתבה המלאה

ג'יי לו, מאמא לשניים שמאורסת לספורטאי העבר אלכס רודריגז, כנראה שתתה שיקוי קסמים או חתמה על עסקה עם השטן מתישהו, כיוון שמעולם לא נראתה כל כך חושנית כמו בתקופה האחרונה. בתחילת השבוע, הופיעה בטקס פרסי המוזיקה האמרקאית לצדו של מאלומה, כשהיא לובשת בגד גוף שגם לא בדיוק הסתיר את גופה, אבל הסרטון הסקסי החדש, שצולם על ידי הצמד מרט ומרקוס? לא לבעלי לב חלש.


וואלה! סלבס מדגמנת עירום בטוב טעם ומפרסמת ברשת, אבל אף אחד לא שם לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully