וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז גילתה: "ביטלתי את החתונה שתוכננה עם אלכס רודריגז"

22.12.2020 / 11:07

הדיווה הלטינית שהתארסה לפני כשנה וחצי לשחקן הבייסבול האמריקאי אלכס רודריגז, גילתה שלמרות שכבר היו תכניות לאירוע חתונה מרגש בקיץ האחרון באיטליה - ג'יי לו החליטה לגנוז הכל וכנראה שלא להתחתן איתו בכלל. באשמת מי? וירוס הקורונה. וואלה! סלבס שמלת כלה

gettyimages

כשחשבתם שכבר לא יכול לקרות שום דבר מפתיע יותר ב-2020, מגיעה ג'ניפר לופז ומגלה שהחתונה שלה לארוסה בשנה וחצי האחרונות, אלכס רודריגז, בטלה ומבוטלת. לא, זה לא אומר שהשניים לא אוהבים, אלא שכבר היה אירוע שתוכנן לקיץ האחרון באיטליה הקסומה... שהפאוור קאפל נאלץ לגנוז לחלוטין ולא בדיוק מתכוון לנסות לשחזר בשנים הקרובות. כנראה.

רכלו על הביטול של ג'יי לו גם באינסטגרם

ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
לובשים לבן גם ככה כל הזמן. ג'ניפר לופז עם אלכס רודריגז/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
לא לבש עוד שמלת כלה? לופז/צילום מסך, אינסטגרם

לופז בת ה-51, זכתה להצעה מרגשת עם טבעת יהלום מבן הזוג (45), שחקן בייסבול מקצועי בעברו, בחודש מרץ 2019. אירוע החתונה, כך מתברר בראיון שהעיקה אתמול (שני), כבר תוכנן לפרטים והיה אמור להיערך ביוני 2020 בארץ המגף - אלא שאז הגיע הווירוס שמשגע את העולם. "עכשיו בגילנו, שנינו היינו נשואים בעבר, חשבנו כאילו, האם אנחנו באמת מתחתנים? אולי לא? מה זה אומר עבורנו?", חשפה בכנות.

לדבריה של ג'יי לו, "חשבנו שבהחלט לא צריך למהר. אבל זה היה ממש עצוב כי היינו אמורים להתחתן ביוני ותכננו הכל, רק שאז בחודש מרץ או אפריל, בחנו כל מה שקורה בעולם ותהינו אם 'אולי זה בעצם לא יקרה'... איטליה הייתה אז המקום הגרוע ביותר בעולם להיות בו ואני ואיי-רוד התכוונו להתחתן שם".

עוד בוואלה!

אם עדיין לא ראיתם, הנה ג'ניפר לופז בעירום מלא

לכתבה המלאה

עוד הוסיפה, "אני זוכרת שחשבתי לעצמי בזמנו, 'אוקיי, צריך לבטל הכל'. כלומר היינו צריכים להוציא את כל הכסף הזה ולארגן את כל הדברים האלה, אז ביטלנו את האירוע באיטליה וניסינו להתארגן לקראת תאריך מאוחר יותר השנה, ממש לפני כמה חודשים", פירטה הגברת עם הבוטי, "חשבתי ש'לא, זה עדיין לא הזמן הנכון'... והיה קצת מאכזב. ואז אתה פשוט מבין שהדברים יתרחשו בזמן האלוהי שלהם בצורה מסוימת".

הצעת הנישואים של ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
ההצעה. ככה רודריגז ביקש את ידה של לופז/צילום מסך, אינסטגרם

מאז הביטול באשמת מגיפת הקורונה, מתברר שלופז ורודריגז (כל אחד מהם נישא בעבר, כשהיא התגרשה כבר שלוש פעמים בחייה) מנסים להבין אם האירוע עם השמלה והטקס באמת משמעותי להמשך חייהם של השניים - שמנהלים זוגיות קרוב לארבע שנים. "זה פשוט נתן לנו רגע להשהות את העניין ולחשוב על זה. אני מאמינה שזה משהו שאולי עדיין חשוב לנו, אבל אין למהר, זה יקרה כשזה יקרה", הכריזה.


וואלה! סלבס תתחתן עם הראשון שיספק לה שובר למסעדת "אכול כפי יכולתך" לכל החיים.

ג'ניפר לופז. ספלאש
ויתורים כואבים. לופז ורודריגז בתקופת הקורונה/ספלאש
טום פורד שבוע האופנה ג'ניפר לופז ג'יי לו אלכס רודריגז. GettyImages
אז ביטלתם לגמרי?/GettyImages
ג'ניפר לופז דנה. GettyImages
לא כלה, כנראה. ג'ניפר לופז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully