וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז מגלה: "אני וארוסי עברנו טיפול זוגי"

10.2.2021 / 11:48

על רקע השמועות שארוסה של ג'יי לו, אלכס רודריגז, בגד בה עם כוכבת ריאליטי - הזמרת חשפה בראיון שהיא ואהובה עברו לאחרונה טיפול זוגי, תוך כדי דחיית החתונה שג'ניפר לופז תכננה לשנה שעברה. "אולי זה לא היה הזמן הנכון", הסבירה. וואלה! סלבס תיקון

ג'ניפר לופז/ניר פקין

השמועות על כך שארוסה של ג'ניפר לופז - האישה, הכוכבת, הזמרת, השחקנית והישבן המפורסם - העז לבגוד בה כוכבת ריאליטי דרומית הסעירו אתכם? כי מתברר שיש יותר למערכת היחסים שלה עם אלכס רודריגז ממה שגלוי לעולם. הנה, על רקע הדיווחים על הקשר הלא יאה של איי-רוד עם בחורה אחרת שממש לא מזכירה את ג'יי לו, הפופסטאר הלטינית גילתה לאחרונה שהשניים עברו טיפול זוגי שחיזק אותם במהלך תקופת סגר הקורונה.

רכלו על הטיפול של ג'יי לו גם באינסטגרם

ג'ניפר לופז. GettyImages
בטיפול. ג'ניפר לופז עם אלכס רודריגז/GettyImages
טקס בחירת הקהל של ערוץ E! ג'ניפר לופז. GettyImages
לא אמאש'ך! לפוז/GettyImages

לופז בת ה-51, שכבר דיברה בגלוי על דחיית החתונה שלה עם כוכב הבייסבול האמריקאי לשעבר בשנה שעברה בגלל מגבלות הקורונה, חשפה בראיון למגזין 'אלור' שהשניים לא רק עבדו על השקט הנפשי של כל אחד בנפרד, אלא גם על הזוגיות בת ארבע השנים שלהם יחד. "אני מתגעגעת להיות יצירתית ולרוץ עם זה", הסבירה לופז, "אבל אלכס, מכל האנשים בעולם אמר שהוא אוהב להיות בבית".

"למעשה זה היה ממש טוב. הצלחנו לעשות עבודה על עצמנו. עברו יחד טיפול, אני חושבת שזה באמת עזר לנו בתוך מערכת היחסים שלנו", סיפרה בכנות ואז הוסיפה שביטול החתונה שלהם - שתוכננה להיערך בקיץ שעבר באיטליה - הייתה עניין גדול. "תכננו חודשים על חודשים כי הארוע היה אמור להתקיים זה היה מעבר לים.. אבל אולי זה לא היה הזמן הנכון", אמרה ג'יי לו, "אתה מתחיל לחשוב על כל הדברים האלה - איך לכל דבר בעצם יש רגע מושלם, אלוהי".

עוד בוואלה!

אם עדיין לא ראיתם, הנה ג'ניפר לופז בעירום מלא

לכתבה המלאה

אז הטיפול הזוגי עזר ללופז ורודריגז? כי אם תשאלו את הריאליטי סטאר האמריקאית מדיסון לקרוי, איתה הבחור בן ה-45 ככל הנראה התכתב בפרטיות על עניינים מאוד, מאוד אינטימיים (למרות שטענה ש"מעולם לא נפגשנו, זה מעולם לא היה קשר פיזי, אנחנו פשוט מכרים"), אולי התגובה שלה תהיה אחרת.


וואלה! סלבס מטפלת בעצמה נפשית באכילת טבלת שוקולד אחת ביום.

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז. splash
אז איך עברה עליהם תקופת סגר הקורונה? ג'יי לו ואיי רוד דוהרים בקיץ שעבר/splash
אלכס רודריגז עם ג'ניפר לופז בישראל. ינון בן ארי, אתר רשמי
אלכס רודריגז (מקדימה) עם משפחה ולופז כשהגיעו לישראל/אתר רשמי, ינון בן ארי
ג'ניפר לופז. GettyImages
חזקים מאי פעם? ג'ניפר לפוז עם אלכס רודריגז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully