וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי לו, מי? בן אפלק מסרב לקבל "לא" באפליקציית הכרויות

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 12:46

צעירה לא מוכרת פרסמה ברשת סרטון שבו היא מתארת איך ביטלה "מאץ'" עם השחקן בן אפלק באפליקציית הכרויות ליפים והעשירים - כי חשדה שמדובר בזיוף. הכוכב ההוליוודי לא נרגע, כך שבתגובה שלח לה וידאו פרטי שמבהיר מה הוא חושב על זה. מביך או מחמיא? וואלה! סלבס שידוך

כוכבת רשת חשפה איך בן אפלק מתחיל איתה בטיקטוק/צילום מסך

משום מה בהוליווד מאוד מתרגשים מכך שהרווקה הטרייה ג'ניפר לופז והגרוש הכבר לא כזה טרי, בן אפלק, חזרו לתקשר זה עם זו ועל פי השמועות אפילו נפגשו - פחות או יותר 17 שנים אחרי שהדיווה והשחקן הוותיק התארסו, ביטלו את החתונה ונפרדו זה מזו. מאז, מר "באטמן" אמנם התחתן (עם ג'ניפר גארנר), הביא ילדים, הואשם בבגידה, נפרד ויצא עם כמה נשים לוהטות... אבל היי, תעשיית הבידור תמיד תשמח לקאמבק מפואר שמריח כמו רומן מהעבר.

עם זאת, צעירה אלמונית החליטה לקלקל את החגיגה, כיוון שפרסמה ברשת תיעוד של אותו אפלק הרווק כשהוא מתחיל איתה בסרטון וידאו - אחרי שמשום מה סירבה לו באפליקציית הכרויות. מביך, או דווקא רומנטי?

רכלו על בן אפלק השרמנטי גם באינסטגרם

כוכבת טיקטוק חושפת שבן אפלק התחיל איתה. טיק טוק, צילום מסך
גברת סרבנית. ניווין ג'יי באפליקציית טיקטוק/צילום מסך, טיק טוק

זה קרה כאשר ניווין ג'יי, צעירה אלמונית ונאה למראה פרסמה בפרופיל הטיקטוק שלה סרטון שבו היא נראית מהורהרת - לו הוסיפה את הכיתוב "חושבת על הזמן שבו הייתה ל התאמה (מאץ') עם בן אפלק באפליקציית 'Raya' וחשבתי שמדובר בזיוף, אז ביטלתי את השידוך והוא שלח לי סרטון באינסטגרם".

הקטע ממשיך לצילום של הכוכב בן ה-48, שנראה בבירור בסרטון ששלח לה, כשהוא אומר למצלמה "ניווין, למה ביטלת את המאץ' איתי? זה אני". כן, כן, כןןן, אם לא הולך לך באפליקציית הכרויות כי אף אחד לא מאמין שאדם כל כך מפורסם יכול לחפש שם אהבה, אין סיבה שלא תנסה את מזלך לשבות את לבה (בנימוס) גם באמצעי אחר.

עוד בוואלה!

דייט עם כוכב "חברים"? תראו מי נתפס באפליקציית הכרויות

לכתבה המלאה
בן אפלק מפלרטט עם כוכבת טיקטוק. טיק טוק, צילום מסך
זה אני! הסרטון ששלח בן אפלק/צילום מסך, טיק טוק
בן אפלק מפלרטט עם כוכבת טיקטוק. טיק טוק, צילום מסך
מבואס שלא הלך לו? אפלק/צילום מסך, טיק טוק

בעוד שלא נראה שהצעירה ואפלק ייצאו לדייט בעתיד הקרוב, יכול להיות שתעלול יחסי הציבור עם לופז דווקא יעזור לו לכבוש לבבות באמצעות האפליקציה המבוקשת בתעשיית הבידור האמריקאית. הסיבה? הפלטפורמה הרומנטית לא פתוחה לכולם, כך שאל השימוש בה מתקבלים רק אנשים בעלי מעמד, ממון או השפעה מסוימים, אחרי אישור, המלצות ובדיקות קפדניות... כמו השחקן צ'אנינג טייטום, דמי לובאטו והזמרת ליזו.


וואלה! סלבס מחפשת שידוך עם אופה, קצב, טבח או ירקן מקושר, אבל תסתפק גם בסתם מישהו שיביא לה שאריות מהסופרמרקט.

בן אפלק, ג'ניפר גארנר. splash
תראי, הוא אבאל'ה טוב. כנראה/splash
בן אפלק, ג'ניפר לופז. GettyImages
למרות שיכול להיות שבן אפלק בכלל עם ג'יי, לא?/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בן אפלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully