וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט עם כוכב "חברים"? מתיו פרי נתפס באפליקציית הכרויות

18.5.2020 / 12:01

רווק טרי, 50, מכיר את רייצ'ל, מוניקה ורוס? בערך, כי אחרי פרידה מטלטלת שהשחקן מתיו פרי (צ'נדלר מ"חברים" לנצח) עבר - מתברר שהוא מחפש סטוצים באפליקציית הכרויות ליפים והעשירים. וואלה! סלבס שידוך

אימג'בנק GettyImages

יש כאלה שמתחתנים ממבט ראשון. אחרים פונים לשדכנים, מנדנדים לחברים שיכירו להם, שולחים הודעה ברשת חברתית או סתם פוגשים מישהו בבר. אבל היפים והנוצצים? או, להם יש אפליקציית הכרויות יוקרתית, שבה תפסו לאחרונה גם את השחקן מתיו פרי, נו, צ'נדלר מ"חברים", כשהוא מנסה להתגבר על פרידה קשה שעבר לאחרונה.

רכלו על הדייט של צ'נדלר באינסטגרם

חברים עונה 1. וורנר,
אז, צ'נדלר עם ה"חברים"/וורנר
מתיו פרי. GettyImages
והיום. מתיו פרי, גרסת ההווה/GettyImages

פרי, בן 50 ורווק טרי, נפרד לפני שבועות ספורים מבת הזוג ה"סודית" שאיתה היה בקשר כשנתיים - מולי הורוויץ', סוכנת כישרונות בת 29, שלא רבים ידעו שבכלל היו בקשר. עצוב, במיוחד שהפרידה "הדדית ומכבדת" כפי שמסרו מקורבים לשניים, אבל מתברר שהשחקן הוותיק לא בזבז זמן ומיד התחבר לאפליקציה הרומנטית "Raya", שאל השימוש בה מתקבלים רק אנשים בעלי מעמד, ממון והשפעה מסוימים, אחרי אישור ובדיקות קפדניות.

עוד בוואלה!

לא תאמינו איך כוכבת 'חברים' מעבירה את הזמן בבידוד?

לכתבה המלאה

"מתיו שולח הודעות לנשים שונות באפליקציה, הוא ממש מוכן לריבאונד, או סתם לסטוץ אחרי הקשר הרציני הארוך שנגמר", סיפרו הרכלנים בהוליווד. אלה ידעו לגלות שגם החברה מהסדרה שכולם עדיין ממשיכים לבחון על המסך - קורטני "מוניקה" קוקס - התאכזבה לשמוע על הפרידה של פרי מבת הזוג, "היא מעודדת אותו לחפש משהו רציני, להתיישב עם מישהי אחת", טענו.


אחרי שלא הלך לה בעבודה, במכולת או בחוף הים, וואלה! סלבס מחפשת חברים באפליקציות.

מתיו פרי, מאט לבלנק. GettyImages
יש לו מכרים מוכרים! מתיו עם ג'ואי, סליחה, מאט לבלנק/GettyImages
מתיו פרי. imdb
רווק נחשק? בערך. מתיו פרי/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully