וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "חברים" מתלוננים: ג'ניפר אניסטון לא הזמינה אותנו לחתונה!

שירות וואלה! סלבס

12.8.2015 / 12:02

לא רק מעריצים בעולם הופתעו לשמוע על החתונה הסודית של רייצ'ל האהובה מ"חברים"- אלא גם הגברים שבילו על המסך לצד אניסטון במשך שנים ארוכות, שגילו על האירוע דרך התקשורת. וואלה! סלבס אקסקלוסיבית

(אימג’בנק, Gettyimages)

ממש כמו אצל פשוטי העם, גם בהוליווד ישנן חברויות שנמשכות לנצח, בעוד שיש כאלה שמתפוגגות עם השנים. חשבתם שכוכבי הקומדיה "חברים" - אלא שבילו במשך עשור שלם כשהם צמודים על המסך הקטן, אבל תחזקו יחסים אוהבים גם מחוץ לסט הצילומים - נותרו בקשר חיובי במיוחד? תחשבו שוב.

ממש כמו שרבים ממעריצי הסדרה "חברים" ברחבי העולם, גילו בשבוע שעבר על החתונה הסודית שערכה כוכבת הסדרה ג'ניפר אניסטון עם בחיר לבה ג'סטין ת'רו באמצעות דיווחים בתקשורת - כך גם חצי מצוות השחקנים של הסדרה, שלא זכה להזמנה לאירוע האינטימי המרגש ונדהמו לגלות על קיום האיוונט.

בעוד שהשחקניות קורטני קוקס ("מוניקה") וליסה קודרו ("פיבי") נכחו כש"רייצ'ל" אמרה איי דו בפעם השנייה בחייה, שלושת הגברים שהופיעו איתן על המסך לא זכו למחות דמעה, כי לא נכנסו לרשימת האורחים האקסקלוסיבית. ברור שזה מעצבן אותם!


עוד סיפורי סלבס:
לפני הלידה: ציון ברוך ויאנה יוסף יוצאים לחופשה משפחתית
קים קרדשיאן בעירום מלא: "ההריון שלי אמיתי"
בראדלי קופר ואירינה שייק מתלקקים על החוף

חברים עונה 1. וורנר,
לחתונה הראשונה כולכם הוזמנתם? כוכבי "חברים"/וורנר

11 שנים אחרי שהסדרה ירדה מהאוויר (מאז, היא משודרת בשידורים חוזרים. ועוד כמה, ושוב, עוד פעם), חצי הצוות הגברי של "חברים" - כולל מאט לה בלנק ("ג'ואי"), דיוויד שווימר ("רוס") ומתיו פרי ("צ'נדלר") - נעדר מהאירוע הרומנטי הסופר מצומצם של מי שנחשבה לחברתן הקרובה, באחוזה הפרטית שלה בשכנות היוקרה בל אייר בלוס אנג'לס. כן, אפילו לא היה להם שמץ של מושג שהוא מתקיים. נו, אז הם לא נותרו חברים כל כך טובים.

"נדהמתי שלא הזמינו אותה. ממש לא ידעתי שזה קורה", הסביר פרי כשהתראיין השבוע למגזין "Entertainment Tonight" בטלוויזיה האמריקנית, "אבל אני שמח בשבילם, ממש". ממש כמו צ'נדלר, גם לה בלנק הופתע שלא זכה להיות באיוונט. "זה כנראה קרה בגלל שהיה אירוע ממש קטן", אמר בתכנית, "אבל אני שמח שלפחות הבנות היו שם. היא היתה חייבת את הבנות שם לצדה". ממורמר, משהו? כי לעומתו מי שכן זכה לבלות לצדם של אניסטון ות'רו, היו הקומיקאיות צ'לסי הנדלר ואלן דג'נרס, השחקן אורלנדו בלום או שדרן הרדיו המפורסם האוורד שטרן. מה אתם אומרים על זה, חברים?


אם הבנים צריכים יעצה מנחמת, וואלה! סלבס מתנדבת לסייע. היא רגילה שלא מזמינים אותה לשום מקום. או שאין לה חברים.


רכלו על ה"חברים" המוזנחים של אניסטון בפייסבוק

חתונה בהפתעה

ג'ניפר אניסטון נישאה לג'סטין ת'רו

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
אירוע רק לחברות, ביצ'ז. ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully