וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונה בהפתעה: ג'ניפר אניסטון נישאה לג'סטין ת'רו

שירות וואלה! סלבס

6.8.2015 / 19:15

OMG, זה קרה: שלוש שנות אירוסים לשחקן ג'סטין ת'רו, הגיעו לשיא בחתונה סודית בהחלט - שנערכה אתמול באחוזה ההוליוודית של ג'ניפר אניסטון. בין האורחים, גם החברים מ"חברים". וואלה! סלבס קולולולו

(אימג’בנק, Gettyimages)

וואלה! סלבס כבר חשבה שלא תזכה לראות את זה בימי חייה - הרי, אפילו הרומן בין רוס ורייצ'ל ב"חברים" היה מתיש יותר, אבל סוף סוף זה קרה: ג'ניפר אניסטון, כוכבת הוליוודית אהובה, התחתנה עם השחקן ג'סטין ת'רו. זה נכון, היא כבר לא "גרושתו של", אניסטון היא אשתו בת ה-46 של מיסטר ת'רו.


עוד סיפורי סלבס:
אקשן! הזוגות ההוליוודים שהכירו על הסט והתחתנו
מי יבשל בחתונה של בר רפאלי ועדי עזרא?
תכירו את החבר הלוהט של קנדל ג'נר

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
זוג נשוי. ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו/AP

על פי הדיווחים בצהובונים בהוליווד, בני הזוג, שהתארסו אי שם בחודש אוגוסט 2012, נישאו אמש (ד') מול כ-70 בני משפחה וחברים קרובים, באחוזתם בשכונת בל אייר שבלוס אנג'לס.

החגיגה, אליה הוזמנו האורחים בטענה כי מדובר ב"מסיבת הפתעה לת'רו בן ה-44", כללה סידורי ישיבה ובמת עץ מוגבהת בחצר רחבת היריעה באחוזה - כפי שגילו תמונות פפארצי שפורסמו בשעות האחרונות בתקשורת האמריקנית.

באירוע החתונה המשמח, לקחו חלק גם החברים מפורסמים של השניים. בהם ליסה קודרו וקורטני קוקס (פיבי ומוניקה מ"חברים"), הקומיקאית צ'לסי הנדלר, אלן דג'נרס, הזמרת סיה ששרה להם אחרי הטקס ושדרן הרדיו הווארד סטרן.

לוהטת

ג'ניפר אניסטון רומנטית בביקיני

לכתבה המלאה
ג'ניפר אניסטון (לובשת סן לורן) וארוסה ג'סטין ת'רו בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 11 ינואר 2015. Jason Merritt, GettyImages
מאורסים כבר שלוש שנים! אניסטון ות'רו/GettyImages, Jason Merritt

מחוץ לאחוזה של השניים, נצפו גם מובילי קייטרינג סוחבים עוגת קומות - כאשר מעליה שתי בובות בדמותם של בני הזוג. אתר הרכיולת tmz, מדווח שאדם הנראה ככומר נצפה מחוץ לאחוזה.

כזכור (כי פשוט עבר כל כך רבה זמן), לפני כשלוש שנים ת'רו הציע נישואין לאניסטון, שאותה הכיר לפני כשסבע שנים על סט הסרט "רעם טרופי", כאשר חגג את יום הולדתו. השנה, ת'רו יחגוג יום הולדת 44 ואת השנה השלישית לאירוסיהם - עליהם הכריזו אחרי שנה של מערכת יחסים מול עין המצלמות.

בראיון לפני חודש סיפרה אניסטון שת'רו הוא הדבר "הכי טוב שקרה לי בעשור האחרון". זאת, כי לא יכלה לומר את אודי הדבר על בעלה לשעבר, השחקן בראד פיט, לו היתה נשואה בין 2000 ל-2005, עד שעזב אותה עבור אנג'לינה ג'ולי.


אם אניסטון התחתנה, וואלה! סלבס מאמינה שיש תקווה לכולם.


רכלו על החתונה של ג'ניפר אניסטון בפייסבוק

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. Kevin Winter, GettyImages
מברוק. אניסטון ות'רו/GettyImages, Kevin Winter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully