וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום מלא: קים קרדשיאן מגיבה לשמועות על זיוף הריונה

שירות וואלה! סלבס

11.8.2015 / 18:31

מלכת הטראש האמריקנית עושה את זה שוב: קים קרדשיאן, שנמצאת במהלך הריונה השני, תוקפת את אלה שטוענים שהיא מזייפת את ההריון בצילום סלפי שלה בעירום - כולל מניפסט לוחמני. וואלה! סלבס אמת עירומה

ספלאש

בווידאו: מיס קרדשיאן במהלך ההריון השני


כן, קים קרדשיאן עשתה את זה שוב, אבל הפעם עם אג'נדה ומסר: כוכבת הריאליטי-טראש, ניצלה את חשבון האינסטגרם לא בכדי למכור מוצר או לשבור את האינטרנט (או שכן?), אלא להיכנס בכל הטוקבקים, הרכילאים והמבקרים שטוענים כי היא מזייפת את הריונה השני ומשתמשת באם פונדקאית. הכל, כמובן, בעירום מלא.

הקרדשיאן הכי מפורסמת במשפחה, שנמצאת בימים אלה במהלך ההריון השני שלה מבעלה, הראפר קניה ווסט - פירסמה הערב (ג') תמונה שבה היא מצולמת בעירום מלא, כאשר ביד אחת היא מסתירה את החזה שלה ובשנייה היא מחזיקה את מכשיר הנייד שלה, שבו היא מצלמת את עצמה מול המראה. הבטן הגדלה, בולטת בהחלט.

לצד התמונה, קרדשיאן כתבה מניפסט זועם שבו היא יוצאת נגד כל אלה שחושבים שהיא מזייפת את ההריון ומשתמשת באם פונדקאית. "בהתחלה טענו שאני רזה מדי אז בטח אני מזייפת את זה, אחר כך אמרו שאני גדולה מדי אז בטח גם את זה אני מזייפת SMH! (מנענעת בראשי)". עצבנית.


רוצים עוד חדשות חמות?
לא חוסכת: אילנית לוי מדברת על כסף, אלירז שדה ויאן גולן
וואו, כמה כסף קיבלה בתה של גלית גוטמן כדי לדגמן?
הוא הורס? כי סתיו סטרשקו עובר שיקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, חייבת לקחת סלפי #מתישה. הצילום של קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרדשיאן ממשיכה וכותבת, "יש ימים בהם אני מצולמת לפני שאני אוכלת ואני נראית קטנה יותר ויש ימים שאני אוכלת ואז מצלמים אותי - ואני נראית גדולה יותר. זה הכל חלק מהתהליך". עוד הוסיפה, "אני חושבת שאתם מכירים טוב מספיק כדי לדעת שאני אתעד את התהליך, אם הייתי משתמשת באם פונדקאית". נו ברור, מה חשבתם?

"לכל אחד יש גוף שונה, כל הריון הוא שונה! אני למדתי לאהוב את גופי בכל שלב בתהליך הזה! אני הולכת לגדול אף יותר וזה יפה גם כן!", הסבירה קימי, "אני מרגישה מבורכת להיות בהריון מלכתחילה ואני מבורכת שאני לא סובלת מרעלת הריון ככל היודע לי, אז אין לי בעיות נפיחות בזמן הזה". קרדישיאן מתייחסת לבעיות שמהן סבלה במהלך ההריון הראשון שלה, אז נשאה את בתה הבכורה, נורת' ווסט. בזמנו, סבלה מכך שלחץ הדם שלה עלה וגרם לבצקות ברגליים ונפיחות.

אמאל'ה

הפטמות של קרדשיאן חשופות

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. ספלאש
זה לפני או אחרי הסטייק? קרדשיאן עם בטן הריון/ספלאש

קרדשיאן סיימה את הפוסט החושפני והארוך שלה בנימה אופטימית ושלמה עם עצמה. "הם אומרים שאת סוחבת בן בבטן בצורה שונה מאשר בת, לא משנה מה המצב או הסיטואציה אני מודה לאל על הנס הזה ולא משנה איזו שמועה או הערה תזרקו לעברי - הפעם זה לא ישפיע עליי בכלל", אך חתמה עם האש טאג "בלי פוטושופ", "בלי פילטר" ו"תאורה טובה".


וואלה! סלבס מנסה להוכיח כבר עשור שהיא לא בהריון אלא סתם ממש שמנה.


רכלו על העירום של קים קרדשיאן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותו הדבר? קים בהריון הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה סתם בלי אג'נדה. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully