וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חוסכת: אילנית לוי מדברת על כסף, אלירז שדה ויאן גולן

11.8.2015 / 12:00

כשמלכת היופי במיל' מתייצבת על הסט כדי לצלם קמפיין אופנתי חסכוני, היא לא מקמצת בפטפוטים מול המצלמה. מה הדבר הכי יקר שבן הזוג המפורסם קנה לה ומה אילנית לוי חושבת על הריון? צפו. וואלה! סלבס יקרה לה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: רן צימט

מלכת יופי לשעבר, אחת הבלונדיניות היפות ביותר בישראל, אם לשני ילדיו של אייל גולן - אבל דבר אי אפשר לומר על אילנית לוי, היא ממש לא חובבת של בזבוזים מנקרי עיניים על פריטים יוקרתיים. הו, ממש לא, כי כאשר התייצבה בשבוע שעבר על סט צילומי קמפיין האופנה החדש שבו היא מככבת - הסבירה שהיא ממש לא מרגישה שהיא צריכה להוציא הרבה כדי להרשים את הסביבה.

"יש אצלנו בעולם הזה קטע שאתה חייב להזין את הדמות, את הכוכבות, את זה שאתה קונה דברים ביוקר", הסבירה כשנשאלה על כך שהיא מדגמנת עבור "פוזה", רשת האופנה לכל המשפחה. "אתה נכנס ללופ כזה, שבו בעצם אתה קונה דברים כדי שלא יחשבו שאין לך, שיחשבו שאתה לא מתלבש ביוקר והיא מתקשרת מהבנק בסוף", אמרה לוי בכנות.


עוד סיפורי סלבס:
לינור אברג'יל חוזרת לעולם הבידור ותופיע במחזמר
הוא הורס? כי סתיו סטרשקו עובר שיקום
איציק זוהר בוחר: סטוץ או רומן רומנטי?

אילנית לוי. ערן לם,
תשמרו על הכיס שלכם! אילנית לוי על הסט/ערן לם

זאת למשל הסיבה, שבגללה בחרה לגור עם בן הזוג וילדיה, בעיר רחובות ולא בלב הביצה התל אביבית - כמו הרבה מחבריה. "קודם כל בגלל המחירים ודברים הכי פשוטים. אם זה אוכל, מטורף לקנות בתל אביב. הבית המהמם שאני גרה בו היום, בחיים לא הייתי יכולה לקנות כזה במרכז" מסבירה לוי. "אין סיכוי... לאחרונה לא קניתי שום דבר יקר. אה, קנו לי אייפון, זה נחשב יקר? אבל כמתנה".

רגע, האם הבויפרנד המדובר שלה, אלירז שדה, מפנק במתנות יקרות? הרי שניהם כוכבים עסוקים. תתפלאו, אבל מלכת היופי הנצחית זוכרת מתנה אחת מורכבת ומשעשעת במיוחד. "לאחד מימי ההולדת הראשונים שלי, שבהם היינו יחד, הוא הלך לקניון וקנה לי מלא בגדים מכל מיני חנויות", משחזרת לוי, "ואז בא הביתה כדי להראות כמה השקיע וזה היה ממש יקר. את הרוב החלפתי", היא צוחקת.

אם כבר שיחה של אחת על אחת בסט צילומים, וואלה! סלבס לא התאפקה ושיחקה עם לוי משחק שבו נדרשה לספר מה הדבר הראשון שעולה בראשה, כשהיא שומעת כמה מילים מיוחדות. אז "בלונד" מזכיר לה את ה-BFF ומעצב השיער הצמוד מיקי בוגנים, בעוד שהמילה "קריירה" מעלה אצלה מחשבות על כמה עבודה זה קשה. על "מיליון שקלים" ענתה לוי "הלוואי".

זה לא הכל, כי גם המילים "אהבה" וגם "חתונה", הזכירו לה אחד, אלירז שדה. על הריון, ענתה "לא פשוט". ומה שמות שונים בחייה הזכירו לה? על יאן גולן, אחיהם הקטן של ילדיה אלין וליאם, אמרה לוי "מהמם". על שדה, אמרה "מתוקי" ועל אייל גולן, האקס המיתולוגי? "אלין וליאם". כמובן.


וואלה! סלבס לא חוסכת בכל הנוגע לקיבה שלה. שתמיד תהיה מלאה בכל טוב וכל מה שרע.


רכלו על אילנית לוי המדגמנת בפייסבוק

היסטריה!

אילנית וסיון קליין נדבקו במחלה זיהומית?

לכתבה המלאה
אילנית לוי. ערן לם,
אלירז תירגע, זה רק החבר לצילומים של "פוזה"/ערן לם
אילנית לוי. ערן לם,
לוהטת. אילנית לוי מדגמנת/ערן לם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully