וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מגלה מה יש לה בבטן!

שירות וואלה! סלבס

22.6.2015 / 9:45

מלכת הטראש זעמה על הצהובונים שדיווחו שהיא וקניה ווסט מצפים לתינוק שני, שיהיה אח לנורת' ווסט? אז קרדשיאן החליטה להכריז בעצמה על מין העובר שהיא מטפחת ברחמה. באינסטגרם, כמובן. וואלה! סלבס כרומוזום

צילום: Splashnews

הו, תקופת ההריון הנהדרת של קים קרדשיאן מכה שנית: ההורמונים משתוללים, האיברים הנפוחים, הרגשות המעורבים, בעלך שעסוק מדי בעניינים של עצמו מכדי להתייחס אליך, מה שגורר לא מעט סלפיז חושפניים. ואז מגיעים גם הצהובונים, שמכריזים בחגיגיות שהיא וקניה ווסט יביאו לעולם בן זכר, שיהיה אחיה הקטן של נורת' ווסט. לא מעצבן?

מלכת הטראש ואחת הנשים המפורסמות ביותר בעולם, זעמה לפני כשבועיים אחרי שהצהובונים בהוליווד פרסמו כי היא וקניה יצרפו גברברון חדש למשפחת הריאליטי המגה-מפורסמת. אז, טענה שהשניים לא חשפו את מין העובר שהיא נושאת ברחמה בפני אף אחד, כך שאין מצב שהדיווח נכון ושהעולם מלא בשקרים, וכי רק כשתחליט שהגיע הזמן, תבשר לעולם על הבייבי בבטן. ואז, הלילה (ב'), זה קרה...


עוד סיפורי סלבס:
קים קרדשיאן וקניה ווסט חוגגים לבתם יום הולדת בדיסנילנד
בריטני ספירס לא עוברת את הבידוק בנמל התעופה
מושיק עפיה גונב את ההצגה מטהוניה והחבר

קניה ווסט, נורת? ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט, נורת? ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

אז ברכות, בקרוב קניה יוכל לרכוש בגדי מעצבים לבייבי בוי קטן - כיוון שקים נושאת ברחמה בן. כן, ממש כמו שהכריזו הצהובונים באמריקה, לפני כמה שבועות. את הגילוי המרעיש, עשתה מיס קרדשיאן באמצעות תמונת אינסטגרם של בעלה הראפר ובתם בת השנתיים - לכבוד יום האב שנחגג אתמול בארצות הברית.

"רגעים נדירים כאלה, כאשר אנחנו בדרכים במהלך סיבוב הופעות איתך, הם אלה שאני חיה עבורם", כתבה קימי לצד התמונה. "אתה אב כל כך טוב לנורת' ותהיה האבא הטוב ביותר גם עבור בן החדש שלנו!", הוסיפה ובכך אישרה לעולם באגביות מה מין העובר. בפעם הקודמת, אגב, היא גילתה שנורת' היא בת על במך, במסגרת תכנית הריאליטי המשפחתית. בטוב טעם?


וואלה! סלבס מטפחת בבטן כמה כפלי שומן פלוס שלושה צמיגים.


אחלו לקים וקניה ברכות על הבן בבטן גם בפייסבוק

הו, זכרונות

זו חבית? לא, זו קרדשיאן בהריון!

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. ספלאש, ספלאש
נורת' ווסט מרוצה מהתוספת החדשה למשפחה?/ספלאש, ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוכרים איך זה נראה בפעם הקודמת? קרדשיאן בהריון הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully