וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך! בריטני ספירס לא עוברת את הבידוק הביטחוני בנמל התעופה

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

22.6.2015 / 0:06

אופס, היא נתפסה: נסיכת הפופ ואחת הנשים המוכרות בעולם ביקשה לתפוס עוד טיסה שגרתית. אבל אז, ספירס נאלצה לעבור את הסריקה הביטחונית שוב. ושוב. ושוב. צפו ברגעי האימה. וואלה! סלבס מצפצפת

ספלאש

הו, בייבי, ייתכן שמדובר באחת הנשים המפורסמות בעולם - אבל לא ייתכן שמיס בריטני ספירס תצפצף על החוק. כלומר, תצפצף כאשר תנסה לעבור בגלאי המתכות במהלך הבידוק הביטחוני בנמל התעופה שבלוס אנג'לס. לפני ימים ספורים זה קרה: לא "אופס" אחד, אלא פעמיים, שלוש פעמים, ארבע, חמש פעמים של צפצוף מחשיד ברצף. רגע, ייתכן שנסיכת הפופ ספירס ניסתה להבריח משהו על גופה?


עוד סיפורי סלבס:
מזיעה, ביץ': בריטני ספירס סחוטה אחרי אימון
מושיק עפיה גונב את ההצגה מטהוניה רובל והחבר
"מיילי סיירוס מנהלת זוגיות עם דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט"

בריטני ספירס. ספלאש
"רגע, אני צריכה להתפשט פה?". בריטני ספירס בנמל התעופה/ספלאש
בריטני ספירס. ספלאש
תיד היו קשוחים, שם בלוס אנג'לס. בריטני מרימה/ספלאש

הכל קרה, כאשר ספירס הגיע לפני טיסה שגרתית לנמל התעופה שבלוס אנג'לס יחד עם שני הבנים שון פרסטון וג'יידן גיימס פלוס המאבטחים הצמודים - שם, נדרשה לעבור דרך גלאי המתכות כאחת האדם. אבל אז, למרבה ההפתעה, המכונה האלקטרונית התריעה כאשר הפרינסס עברה דרכה בפעם הראשונה, ואז גם בפעם השנייה והשלישית, מול קהל הנוסעים שהמתין בתור לבידוק הביטחוני. לא משנה שנדרשה להסיר את נעלי העקב, הכובע שחבשה ומשקפי השמש ליד שאר פשוטי העם, הצפצוף המציק המשיך להתריע לגביה באופן מחשיד.

אז, אם ההשפלה שתועדה על ידי הצלמים במקום לא הספיקה, הכוכבת התבקשה לעבור לסורק גופני מלא. ככה זה כשאת לא מפסיקה לצפצף - ולא פעם אחת, אלא פעמיים, עד שניתן לה אישור מעבר לעלות על הטיסה. כן בריט, אחרי שהרמת ידיים והבחנת בבהלה בכל הסובבים מביטים בך בצורה חשודה בהחלט. מה היא מסתירה בתוך גופה? ייתכן שלעולם לא תדעו. אופס.


וואלה! סלבס לא עוברת בידוק בטחוני, כי אף מאבטח לא מוכן להתקרב אליה. בגלל הריח!


רכלו על הבידוק הביטחוני של בריטני בפייסבוק

בריטני ספירס. ספלאש
בון וויאג'. בריטני ספירס עם בנה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully