וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מת'יו פרי

שירות וואלה! סלבס

24.8.2013 / 0:19

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- מת'יו פרי

# הרבה לפני שמת'יו פרי, או כפי שאתם מכירים אותו כ"צ'נדלר בינג" (הבחור המצחיק מ"חברים"), הפך לשחקן מצליח - הוא העדיף לשחק טניס. מעבר לכך, הוא אף השתתף בלא מעט תחרויות ארציות בקנדה. הקריירה נקטעה כשפרי הגיע לארצות הברית, שם הבהירו לו שהוא לא מספיק טוב. אופסי.

# קצת לא ברור איך החבר הטוב של ג'ואי שיחק טניס, בהתחשב בעובדה שחלק מהאצבע האמצעית של ידו הימנית קטוע. כן, מסתבר שמת'יו הצליח להסתיר את הסוד הזה רחוק מעין המצלמה, אבל לא מכם. זו אולי הסיבה שהוא מעולם לא כיוון אצבע משולשת לצלמי הפפראצי?

מת'יו פרי. David Livingston, GettyImages
אצבע משולשת? מת'יו פרי/GettyImages, David Livingston

# למרות שהיה בכושר במהלך ילדותו, נראה שפרי לא שמר עליו במהלך השנים. זו אולי הסיבה שג'ניפר אניסטון הציעה לו להיות המאמנת האישית שלו - אחרי שמפיקי הסדרה העירו לו על המשקל העודף וביקשו ממנו לשמור על הגזרה. לא נעים.

# אבל לצ'נדלר החמוד יש גם צדדים טובים. כמו למשל התמדה ורצינות בכל מה שהוא עושה. למשל, כשנבחן לתפקיד המפורסם, הוא לא היה זקוק לתסריט כי זכר הכל בעל פה. הכיצד? מתברר שלפני שניגש לאודישן בעצמו, מת'יו עזר לחבר טוב, שנבחן גם הוא לסדרה.

# לסיום, עובדה שצ'נדלר דווקא מאוד גאה בה. לאחר שנבחר לככב על השער של מגזין "פיפל", הוא שלח את המגזין לד"ר ווב, המורה שלו מהתיכון - שאמרה לו שהוא לא יגיע לשום הישג בחייו, אם ימשיך להתבדח כל הזמן על כל דבר. אז זהו, שכן.


מה אתם לא יודעים על בן אפלק?

הדברים שלא ידעתם על שרליז ת'רון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully