וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על שרליז ת'רון

וואלה! סלבס

10.8.2013 / 0:12

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- שרליז ת'רון

# כשמסתכלים על שרליז ת'רון קשה לנחש שלבחורה המהממת הזו היו חיים קשים. היא יפה, מצליחה, מוכשרת ומאוד עשירה. אבל חייה של ת'רון לא תמיד היו נוצצים. בצעירותה, כשהייתה בת 15, ירתה אמה באביה והרגה אותו. הסיבה: הגנה עצמית. האב, כך מתברר, היה מכה את האם באופן קבוע, עד שלזו נמאס ובאחת מהתקפות הזעם שלו היא פשוט ירתה בו. האם זוכתה מכל אשמה. תסביך אב, מישהו?

# שרליז לא תמיד חלמה להיות שחקנית. למעשה, עד גיל 15 החלום הגדול שלה היה להיות בלרינה. אלא שלצערה החלום נגדע באיבו בשל פציעה בברך והוראה של הרופא שלא לחזור לרחבת הריקודים. מכאן הדרך לעולם הדוגמנות והמשחק היתה קצרה.

שרליז תרון לובשת דיור בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Frazer Harrison, GettyImages
טופמודל. שרליז ת'רון/GettyImages, Frazer Harrison

# אבל זו לא הפציעה היחידה של השחקנית המוכשרת. בשנת 2004, במהלך צילומים לסרט, נפצעה הגברת ת'רון כשספגה מכה בצוואר. למזלה, הפציעה לא היתה כל כך חמורה לכן היא לא אושפזה בבית חולים, אך נאלצה לדחות את צילומי הסרט במספר שבועות.

# את קריירת הדוגמנות שלה, החלה הבלונדה בגיל 16, מה שכנראה גרם לה להתפשט, בשלב מאוחר יותר - עבור שער של המגזין "פלייבוי". כשהתפרסמה, התחרטה השחקנית על השער ובקשה מהמגזין שלא לפרסם את התמונות. זה לא ממש עזר לה. באסוש.

# אם אתם ממש אוהבים את שרליז, נסו שלא להדליק לידה סיגריה. בכל זאת, בשביל להיפטר מההרגל המגונה הזה היא נאלצה לעבור תהליך היפונזה. לא שמעת על סיגריה אלקטרונית או מדבקות? הרבה יותר פשוט.


5 עובדות שלא ידעתם על ארנולד שוורצנגר

5 עובדות שלא ידעתם על ג'ניפר לופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully