וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על בן אפלק

וואלה! סלבס

16.8.2013 / 5:59

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- בן אפלק

# בן אפלק אמנם מתפקד, ללא ספק, כאב השנה של הוליווד. ברוב תמונות הפפראצי שלו, הוא מלווה בילדיו המתוקים עם אשתו ג'ניפר גרנר. אבל אפלק לא תמיד היה אחראי. כשהיה צעיר יותר, ביקש השחקן מאמו שתקנה לו כלב. האם, שהבינה שהיא מכניסה ראש בריא למיטה חולה - החליטה לבצע עם בנה הצעיר תרגיל, שבמסגרתו יסתובב בן עם כלב דמיוני. לאחר חמישה ימים בלבד, הבין הילד החמוד שאחריות היא לא דבר שמתאים לו ומאז ויתר על הרעיון.

# לא ברור אם יש קשר בין הדברים, אבל כשאפלק התבגר והפך לסטודנט מן המניין, הוא הבין מהר מאוד, או ליותר דיוק - לאחר שנה, שזה לא בשבילו ועזב את האוניברסיטה. זה לא מה שמנע ממנו ללמוד שלוש שפות זרות שונות: ערבית, צרפתית וספרדית. חכמולוג.

# אבל לא רק עם המוסד החינוכי הסתבך האקס של ג'ניפר לופז, אלא גם עם משטרת התנועה. ב-1999, נתפס השחקן כשהוא נוהג ברחובות מסצ'וסטס בזמן שהיה בכלל בשלילת רישיון. כנראה שעיניו היפות עזרו לו, והוא יצא בנזק קל של קנס על סך 135 דולר.

בן אפלק. GettyImages
אב השנה. בן אפלק/GettyImages

# אל דאגה, מאוחר יותר, בשנת 2004, הוא החזיר את הכסף לכיסו פלוס עוד כמה מאות אלפי שקלים, כשזכה באליפות הפוקר של קליפורניה. אפלק, כך מתברר, גבר על לא מעט אלופי פוקר מהעולם במהלך התחרות. מי אמר גאון ולא קיבל?

# עובדה שאפלק בוודאי לא היה רוצה שתדעו, היא שהוא התעלף במהלך צילומים לסרט "משחק הצבאים". הסיבה המביכה אף יותר: שחקן הפוטבול דנה סטבלפילד החליק והפיל את אפלק על הסט, מה שגרם לכך שיובהל לבית החולים. למזלו, הוא התאושש מהר.


חמישה דברים שלא ידעתם על שרליז ת'רון

השלדים בארון של ג'ניפר לופז נחשפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully