וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה או שלום? בן אפלק וג'ניפר גארנר רבים מול הפפראצי

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

6.2.2018 / 11:31

מתברר שגם אחרי שהשלמתם את תהליך הפרידה, חילקתם רכוש והצלחתם להישאר בקשר - איך מצב שתנהלו חיי גירושים נעימים מדי. תראו את האקסים ג'ניפר גארנר ובן אפלק, שנתפסו באמצע ויכוח סוער מול המצלמות. וואלה! סלבס רגיעון

הנה אחד מהרגעים האלה, שבהם אנשים סופר מפורסמים קצת מטערים שהם, ובכן, סופר מפורסמים כמו השחקנים בן אפלק וג'ניפר גארנר: שני האקסים ההוליוודיים שמתפקדים כבר שנים כשחקנים בלהיטים שוברי קופות (ד"ש לגל גדות, בני), נתפסו השבוע כשהגיעו כל אחד בנפרד לאימון הכדורסל של בנם - ולא התאפקו כשבאו בטענות זה לזו, מה שהוביל למריבה שתועדה לרוע המזל (או למרבה השמחה) בעדשת הפפראצי. איפה באטמן שיושיע כשצריך אותו?


עוד תמונות נהדרות:
ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל מתחרמנים לפני ההופעה
גווינת' פאלטרו מגלה: למה זרקה את בראד פיט ובן אפלק?

רכלו על הריב של אפלק וגארנר בפייסבוק

בן אפלק, ג'ניפר גארנר. splash
"תניח לי ליד הילד!". בן אפלק וג'ניפר גארנר מדסקסים/splash

אפלק את גארנר, שהודיעו בקיץ 2015 על פרידה בתום עשור של נישואים + שלושה ילדים ומאז נהגו לחייך זה לזו בכל פעם שבה בילו יחד בפומבי (כך שאפילו ניסו לעשות קאמבק כושל אחד לשנייה), צולמו לפני ימים ספורים כשהם מתווכחים בלהט במהלך אימון כדורסל של בנם סמואל, שנערך בלוס אנג'לס. לא, ברגע שהרוחות סערו הם אפילו לא טרחו להסתתר או להתייחס למצלמה במקום, אלא פשוט המשיכו במריבה.

על פי רכלנים ששהו במקום, השניים רבו על העובדה שאפלק מאוד רצה להביא את חברתו הנוכחית לבלות איתו באימון, בעוד שאשתו לשעבר גארנר, התנגדה לכך באופן נחרץ. כי מי אמר שגירושים, מודעים ונעימים ככל שיהיו, לא כוללים ויכוח, מריבה או פיצוץ מלחיץ שנקלט בעדשת הפפראצי?

פחמימות מורכבות

מה עובר על בן אפלק?

לכתבה המלאה
בן אפלק, ג'ניפר גארנר. splash
"אבל מאמי, אני כבר לא חייב לך כלום. חוץ ממזונות!". בן וג'ן/splash

הכוכב בן ה-45, מנהל מאז תחילת הקיץ שעבר מערכת יחסים עם לינדזי שוקוס, מפיקת התוכנית "סאטרדיי נייט לייב". זאת, כאמור, אחרי מערכת יחסים שהחלה כבר ב-2004 עם גארנר, שהפכה לנישואים שנמשכו 10 שנים והסתיימו בפרידה ששברה כמה לבבות חובבי בידור. מאז, אפלק לא רק גידל כרס, אלא גם לקח חלק פעיל בחיי שלושת ילדיו, שחיים כעת עם אמם.


וואלה! סלבס פוגשת את האקס שלה בכל לילה. בסיוטים שלה.

בן אפלק, ג'ניפר גארנר. splash
"יום אחד, כל זה יהיה שלך. אם רק תעשי יותר סרטים"/splash
בן אפלק, ג'ניפר גארנר. splash
"למההה, למההההה?". בן אפלק וג'ניפר גארנר/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully