וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת' פאלטרו מגלה: למה זרקה את בראד פיט ובן אפלק?

31.8.2017 / 11:39

אחת הבלונדיניות המבוקשות בעולם, פתחה את הלב (והפה) על מערכות היחסים הכושלות שניהלה עם כמה מהגברים הנוצצים בהוליווד. 20 שנים אחרי שזרקה את בראד פיט, גווינת' פאלטרו חושפת מי אשם בפרידה. וואלה! סלבס אקס פקטור

גווינת' פאלטרו, כריס מרטין. GettyImages
גירושים נעימים. גווינת' פאלטרו עם כריס מרטין/GettyImages

גוונית' פאלטרו תמיד היתה אחת הנשים המסקרנות ביותר בתעשית הזוהר הגלובלית: מצד אחד, שחקנית שמגיעה ממשפחת אצולה הוליוודית, מנגד די אנמית אך גורפת פרסים. רגע אחד היא משעממת כמו צנונית, אבל מנגד לא רק מתחזקת BFF כמו מדונה, אלא מנהלת קשרים רציניים עם בראד פיט, בן אפלק וכריס מרטין. רק שכולם, למרבה הצער, נגמרו בפרידה שזעזעה את הצהובונים.

כעת, שנים אחרי שדבקה בה תדמית "הבלונדינית הזנוחה", פאלטרו מוכנה לפתוח את הפה והלב - כדי לחשוף את הסיבה לכישלונות הרומנטיים הכל כך מתוקשרים שחוותה בחייה. בראיון חדש, היא מפנה את האשמה לגירושים שלה מסולן להקת קולדפליי דווקא כלפי עצמה. שפשפו את העיניים, קראתם הכי נכון.


עוד רכילות מרגשת:
נטלי פורטמן אמא במשרה מלאה
אירינה שייק מנפנפת את הפפראצי בארץ

רכלו על האקסים של גווינת' בפייסבוק

גווינת' פאלטרו, בראד פיט. AP
תקופת הזוהר של פאלטרו, עם האקס-ארוס בראד פיט/AP

"דפקתי כל כך הרבה מערכות יחסים בחיי... אני חברה טובה, אחות, אמא ובת טובה, אבל אני הכי פגיעה ומסובכת כשזה מגיע לחלק הרומנטי של חיי", הודתה בראיון פודקאסט חדש. "לוקח לי המון זמן כדי להגיע למקום טוב כשאני במערכת יחסים, זו המון עבודה בשבילי", הסבירה בגילוי לב. אז לא היתה שם בגידה?

גווינת' פאלטרו, בן אפלק. GettyImages
זוכרים אותם יחד? פאלטרו ובן אפלק/GettyImages

רשימת האקסים של פאלטרו כוללת כאמור את פיט, שהכירה בשנת 1996 והתארסה לו כמה חודשים אחר כך - רק כדי להיפרד ולשלוח אותו לעבר האקסיות ג'ניפר אנסיטון ואנג'לינה ג'ולי. רגע אחר כך, כבר ניהלה מערכת יחסים בת שלוש שנים עם אפלק, שנפרד ממנה בשנת 2000 לטובת ג'ניפר לופז ופרודתו לימים, ג'ניפר גארנר. עם המוזיקאי כריס מרטין, גווינת' התחתנה בשנת 2003, רק שאחרי 11 שנים יחד פלוס שני ילדים משותפים, נפרדו ב-2014.

אם תהיתם, הסוד לקשר זוגי בריא, לדבריה של בת ה-44, הוא תקשורת טובה. "זה קורה כשיש משוב יפהפה בין אנשים, אני חושבת שבלי קשר איכותי, אתה לא יכול להיות אדם מצליח... אתה לא מוצלח בלי קשרים איכותיים עם המשפחה, החברים, בן הזוג". אז זה מה שקורה בינך לבויפרנד הנוכחי, המפיק בראד פולצ'וק? נהדרת.


וואלה! סלבס מתחזקת רשימת אקסים לא נגמרת. בעיקר כי היא דמיונית.

עוד באותו נושא

גרושה לוהטת: גווינת' פאלטרו בביקיני קטנטן

לכתבה המלאה
גווינת' פאלטרו, בראד פיט. GettyImages
בצבע תואם. פיט ופאלטרו/GettyImages
השחקנית גווינית' פלטרו בפסטיבל ונציה. GettyImages
נו, הצליח לה בחיים. גווינת' פאלטרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully