וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר הגיע לבקר: ג'ניפר לופז כבר לא מסתירה את הקאמבק לבן אפלק

עודכן לאחרונה: 24.5.2021 / 0:25

הפאוור קאפל "בניפר" מתחילת שנות ה-2000 עשה קאמבק, רשמית. ואם זו לא אהבה ישנה שנדלקה מחדש, אז איך תסבירו את הביקור של בן אפלק באחוזה של ג'ניפר לופז בעיר הנופש מיאמי - מבלי שהדיווה והשחקן ינסו להסתתר מהפפראצי? וואלה! סלבס לבבות

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
הכי יחד! ג'ניפר לופז ובן אפלק בסיבוב הראשון שלהם/GettyImages

עוד לא ידוע איך זה קרה, לא ברור מה גרם למה או איך זה בכלל ייתכן - אבל 'בניפר', או בן אפלק וג'ניפר לופז, אחד הזוגות המיתולוגיים של הוליווד מתחילת שנות האלפיים, עשו קאמבק רומנטי ורשמי בהחלט.

רכלו על בניפר גם באינסטוש

ככה זה כאשר אחרי כמה ניסיונות להכחיש את האיחוד הזוגי, להסתתר ולטשטש עקבות כשהם מבלים יחד, אפלק תועד על ידי צלמי הפפראצי כשהוא נהנה עם לופז באחוזה שלה בעיר מיאמי. הפעם, בלי כובעים על הראש, בלי מסיכות על הפנים, בלי פרצופים זועמים - פשוט שני כוכבי ענק אמריקאים שמאוד אהבו זה את זו פעם, בסיבוב שני של מערכת היחסים, כשהם מפזרים חיוכים לעבר הפלאשים. יש תקווה!

לא מדובר בדה-ז'ה-וו או תיעוד מהארכיון, זה לא מסע בזמן לשנת 2003, אז השחקן ההוליוודי והדיווה הלטינו-אמריקאית צעדו על שטיחים אדומים יחד, כיכבו בקליפים ובסרט משותף ואף היו מאורסים (עד שנפרדו חודשים ספורים אחרי ביטול החתונה). אלה תמונות טריות של השניים, שהתחברו מחדש כ-17 שנים אחרי שהחליטו להפריד כוחות.

מתברר שאפלק, ניסה להסוות את נוכחותו כשנחת בנמל התעופה בעיר הנופש האמריקאית (במסיכה רפואית ומשקפי שמש גדולים). אלא הצלמים שקלטו שמדובר בכוכב, רדפו אחריו עד שהגיע לביתה היוקרתי של אהובתו הישנה-חדשה. לא, ג'ני כבר לא גרה בבלוק, היא חיה בגדול.

ג'יי לו, שהמתינה ל"באטמן" בבית, לא רק שיצאה אל החלון (בשעה שהוא תועד מעשן במרפסת שלה), אלא שבהמשך, כשהבינו שנתפסו רשמית, החליטו לצאת מהמקום יחד. אפלק בן ה-48 נראה רציני, לופז שמבוגרת ממנו בשלוש שנים לא הסוותה את העובדה שהיא מאושרת וצחקה אל מול הצלמים.

עוד בוואלה!

ג'יי, מי? בן אפלק מסרב לקבל "לא" באפליקציית הכרויות

לכתבה המלאה

זקוקים לתזכורת? אפלק הכיר את השחקנית ג'ניפר גארנר זמן קצר אחרי שנפרד מג'יי לו, כך שבשנת 2005 נישא לה - כדי להתגרש עשור ושלושה ילדים אחר כך. עד לינואר האחרון, הוא עוד היה תפוס, אבל חזר לשוק הרווקים בתזמון מושלם עם הפרידה של לופז מארוסה האחרון והבוגדי, אלכס רודריגז, שהכירה ב-2017. היא עצמה מאמא לשניים, מנישואיה לזמיר מארק אנתוני. האם בני וג'ני יגיעו הפעם למעמד החתונה? אולי תשמעו על זה שיר בקרוב.


וואלה! סלבס מאמינה באהבת אמת... לגלידה לפי משקל.

בן אפלק. GettyImages
צ'ארמר? בן אפלק/GettyImages
ג'ניפר לופז בלמיין. אינסטגרם, צילום מסך
פ33ה. ג'יי לו/צילום מסך, אינסטגרם
בן אפלק, ג'ניפר לופז. GettyImages
מאמינים באהבה. ג'ניפר לופז ובן אפלק בתחילת המילניום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully