וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר חדש מעורר סערה: "קים קרדשיאן בגדה בקניה עם דרייק"

עודכן לאחרונה: 7.3.2021 / 2:41

אין עשן בלי אש? שיר חדש שהראפר דרייק שחרר בסוף השבוע, מעורר שמועות על טיב מערכת היחסים בין מלכת הריאליטי לפרוד המפורסם שלה, קניה ווסט. הסיבה: המילים מביאות את המעריצים למסקנה חד משמעית שקים קרדשיאן בגדה בבעלה עם המוזיקאי המצליח. וואלה! סלבס לחשושים

קים קרדשיאן חוגגת 40 במסיבה על אי בודד/אינסטגרם

זוכרים את גל השמועות שצצו לפני הפרידה הרשמית של קים קרדשיאן וקניה ווסט, לפיהן הראפר בילה עם כמה כוכבי ביוטי מהרשת בקטע רומנטי, תוך כדי הנישואים למלכת הריאליטי? אז זהו, שייתכן שזו בכלל הייתה קימי שלא הייתה נאמנה, או לפחות כך טוענים מעריצים בעקבות שיר חדש של מי שלכאורה היה המאהב שלה, הראפר הסופר-מצליח דרייק!

רכלו על ה"רומן" של קים ודרייק גם באינסטגרם

קים קרדשיאן קניה ווסט ורסצ'ה. splash
מי בגד במי? קים קרדשיאן עם קניה ווסט/splash
דרייק. הליקון מיוזיק,
מאהב? אולי. הראפר דרייק/הליקון מיוזיק

שבועות ספורים אחרי שקרדשיאן בת ה-40 הגישה לבית המשפט את מסמכי הפרידה הרשמיים מהאבא של ארבעת ילדיה, דרייק ליבה בסוף השבוע את הלהבות סביב הסיבות לפרידה בינה לבין ווסט (43), בעזרת שיר טרי-טרי שהוציא בשם "Wants and Needs". במהלכו, המוזיקאי שר "אני צריך להתחבר עם ייזי (הכינוי של ווסט), אני צריך את ישו בחיי, אבל ברגע שבו אתחיל להתוודות על חטאי, הוא לא יאמין לנו".

נכון, שמה של קימי לא הוזכר אפילו לרגע, אבל זה הספיק עבור המעריצים ברשת לקבוע שהיה בין הקרדשיאן לדרייק (שצעיר ממנה בשש שנים) סטוץ. "אני יודע שקניה שמע את הבית החדש בשיר של דרייק, לו ולקים הייתה 'היתקלות' קטנה", כתב אחד. אחרים, צחקו ש"דרייק מודה שהוא בעצם 'דפק' את קים וסיפר על זה לקניה", בחוסר נימוס מוחלט. נו באמת.

עוד בוואלה!

עוד לפני הפרידה: "קניה ניסה למכור תכשיטים בשווי מיליונים שקנה לקים"

לכתבה המלאה
דרייק. אינסטגרם, צילום מסך
שר על בסיס מה שקרה? דרייק/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, השמועות על פלירטוט בין קים ודרייק לא בדיוק חדשות, כי התחילו לפני שלוש שנים כשהראפר שחרר את השיר "In My Feelings" - או כמו שאתם מכירים אותו, השיר עם ה"קיקי" - שבו הוא שואל בחורה בשם הזה אם היא אוהבת אותו. קיקי, הוא כינוי החיבה המפורסם של בני משפחתה של קים עבורה, עוד מילדות וכמובן שדרייק, שנחשב לידיד של כמה מבנות הקרדשיאנ'ז, ידע את זה ועשה זאת בכוונה.

בין ווסט לדרייק, יש "קצר בתקשורת" כבר כמה שנים, כשהם סוג-של-מטנפים אחד על השני באמצעות המוזיקה שלהם. קניה, אפילו פנה למוזיקאי השני בזמנו בווידאו שפרסם ברשת, כשאמר בישירות ש"העובדה שיש אנשים שמפיצים שמועות או חושבים שז**נת את אשתי ואתה לא אומר כלום ומעביר את זה ככה, לא מסתדרת עם רוחי", אמר. אז מה האמת? ובכן, אולי כמו במקרה עם ההיריון של גל גדות אין עשן בלי אש.


וואלה! סלבס בוגדת רק בעוגת שוקולד עם עוגת תותים. אבל רק בעונה.

קים קרדשיאן. splash
חובבת ראפרים. קרדשיאן/splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט עם שיער אדום. splash
מה האמת ומה השקר?/splash
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
אין עשן בלי אש. קים וקניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully