וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני הפרידה: "קניה ווסט ניסה למכור תכשיטים בשווי מיליונים שקנה לקים"

25.2.2021 / 11:32

מתברר שימים ספורים לפני שאשתו הגישה את הבקשה הרשמית שלה לגירושים, הראפר ניסה לעניין מומחי בלינג ברכישת תכשיטי יוקרה שרכש במהלך השנים עבור קים קרדשיאן. על פי מקורבים, הכל רק כדי שקניה ווסט יוכל "לשכוח שבכלל היה נשוי לה". וואלה! סלבס עושה קופה

קים קרדשיאן/אינסטגרם

יש כאלה שאחרי פרידה מבן זוג, מאפסנים את הזיכרונות ממנו ב"אקס בוקס", קופסה עם תמונות ופריטים מתקופה אוהבת יותר. אחרים משליכים הכל לפח או מחזירים לו את החפצים האישיים. אבל קניה ווסט? מתברר שהוא בכלל מנסה לעשות מהפרידה הרשמית שלו מאשתו בשבע השנים האחרונות, קים קרדשיאן, כסף... באמצעות כמה מהתכשיטים שקנה לה בשנים שבהן היו בזוגיות.

על פי הדיווחים, הראפר עם הפה הגדול ניסה לעניין כמה תכשיטינים נחשבים ברכישת כמה פריטים מאוד, מאוד יקרים שווסט רכש לקרדשיאן וכעת, מנסה להעביר הלאה למרבה במחיר. כמה? מיליוני דולרים!

רכלו על הפרידה של קים וקניה גם באינסטוש

קים קרדשיאן, קניה ווסט. splash
חובבי נוצץ. קים קרדשיאן עם קניה ווסט/splash
קים קרדשיאן וקניה ווסט לובשים בלמיין בגאלת המט, מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, 2 מאי 2016. GettyImages
קח את הכל, טוב לי לבד. קניה וקים/GettyImages

הצהובונים טוענים שעוד לפני שקים הגישה בסוף השבוע שעבר את המסמכים הרשמיים לפרידה מבעלה - ווסט בן ה-43 כבר פגש לפחות שני מומחי תכשיטים נחשבים - והכל ממש ימים ספורים לפני שהיא הגיעה לבית המשפט בלוס אנגל'ס. "כבר שבועיים שקניה מנסה למכור תכשיטים שרכש עבור קים", ריכלו מקורבים ל"סאן" הבריטי, "הוא אמר לאחרונה לכמה מהמכרים שלו שהוא 'ממש לא רוצה להיות מזוהה עם המותג של משפחת קרדשיאן' יותר, אבל נקרע מבפנים כי הוא עדיין מאוד אוהב את קים. הוא רצה לנסות להישאר איתה, אבל היא מיצתה".

למרות שלא ברור אילו מהתכשיטים שרכש לאשתו בנפרד הוא ביקש למכור - ווסט "בנה" במהלך השנים אוסף בלינג מאוד מפואר עבור קים. אבל לא של פריטים זניחים, אלא כזה שכולל שרשרת יהלומים של לורן שוורץ בשווי מיליון מיליון דולר (!) כמתנה אחרי שילדה את בתם נורת' ווסט, טבעת אירוסים של 15 קראט בשווי שלושה מיליון (!!), לפחות שני צמידים של מותג העלית קרטייה ושרשרת לוחיות זהב של אותה החברה, שכללה הקדשה חרוטה אישית ממנו אליה.

עוד בוואלה!

"קים קרדשיאן פחדה להגיש את מסמכי הגירושים מקניה ווסט"

לכתבה המלאה

בעוד שאותם תכשיטים הם אלה שמשכו את אלה שאיימו על חייה של הקרדשיאן בתקרית השוד המפורסמת בפריז ב-2016, המתנות הסופר-יקרות מזכירות לפרוד את החיים בשיתוף אהובתו לשעבר. על פי הקרובים הרכלנים, "למרות שהוא עדיין לא מכר שום דבר, קניה לא הפסיק לדבר על כך שהתכשיטים מזכירים לו את העבר עם קים והוא רוצה להפסיק עם התזכורות האלה".


וואלה! סלבס קנתה לעצמה טבעת חברות, בתור החברה היחידה של עצמה.

שיחת טלפון עם בני טל, מאבטח אישים, על הגניבה מקים קרדשיאן. אינסטגרם, מערכת וואלה!
זוכרים את טבעת האירוסים שמשכה את השודדים בפריז? קים מתוכשטת/מערכת וואלה!, אינסטגרם
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
מעוניין להתנתק מהקרדשיאנז. קניה עם משפחתה של קים/GettyImages
קניה ווסט. GettyImages
חובב בלינג. קניה ווסט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully