וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קים קרדשיאן פחדה להגיש את מסמכי הגירושים מקניה ווסט"

21.2.2021 / 11:50

בימים שאחרי הגשת הבקשה הרשמית לפרידה בין מלכת הריאליטי לראפר, קים קרדשיאן נתמכת על ידי בני משפחתה - בעוד שמקורבים לקניה ווסט טוענים שהוא מתקשה להתמודד עם המצב. "למרות שזה נגמר מזמן, קים חששה מאוד להגיש את המסמכים". וואלה! סלבס גירושים

קים קרדשיאן וקניה ווסט לפני חתונתם/ספלאש

אז מה קרה בימים שאחרי שעורכי דינה של קים קרדשיאן הגישו את בקשת הגירושים הרשמית מבעלה בשבע השנים האחרונות, קניה ווסט? כצפוי, הרבה עצב, התכנסות עצמית ותמיכה בלתי פוסקת מבני משפחה.

אם פספסתם, ביום שישי האחרון, מלכת הראיליטי האמריקאית הגישה לבית המשפט את בקשת הפרידה הרשמית שלה מהראפר עם הפה הגדול - ומאז, היא לא רק עצובה, אלא מנסה להתמודד עם העובדה שנישואיה לאבי ארבעת ילדיה הסתיימו באמצעות הסביבה הקרובה שלה. "קים מוכנה להמשיך קדימה, היא עצובה, אבל נמצאת בחברת בני משפחתה ואהוביה הקרובים כל הזמן", סיפרו חברים של הגברת.

רכלו על הפרידה של קים וקניה גם באינסטגרם

קים קרדשיאן וקניה וסט בשבוע האופנה בפריז. GettyImages
גירושים נעימים. קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages
קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא יצטלמו לתמונות משפחתיות? קים וקניה עם הבת, נורת' ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

בעוד שהרכילות על טיפול זוגי שקים וקניה עברו והפרידה המתקרבת לא הפסיקה, כך שהיה ברור שזה יקרה מתישהו, מתברר שהקרדשיאן בת ה-40 מאוד חששה מהגשת המסמכים הרשמיים לסיום הנישואים. "הקשר בינם 'נשבר' כבר לפני תקופה ארוכה ולא הייתה יכולת לתקן אותו, קים מרגישה שהיא עשתה כל מה שהיא יכולה כדי להציל את מערכת היחסים", ריכל קרוב משפחה.

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן פגשה את קניה ווסט - ולא הצליחה להפסיק לבכות

לכתבה המלאה

"הגשת הבקשה לגירושים היא משהו שהיא חשבה עליו הרבה זמן. היא הייתה חרדה ולחוצה מזה, ממש פחדה, אז היא באמת, באמת עשתה הכל כדי להימנע מהגשת המסמכים". לדבריו של הרכלן, "בשנה שעברה קים עוד קיוותה שהם יוכלו איכשהו להסתדר... למרות שיש עדיין אהבה בין השניים, הם פשוט שונים מדי ויש להם תכניות שונות לעתיד", אבל כאלה שיכללו משמורת משותפת על ארבעת ילדיהם - נורת' (7), סיינט (5), שיקגו (3) וסאם ווסט, שבאביב ימלאו לו שנתיים.

קנדל ג'נר, קיילי ג'נר, קים קרדשיאן, קלואי קרדשיאן, קורטני קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
נעזרת בבני משפחתה. קים והאחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

ומה עם הראפר בן ה-43? על פי הדיווחים, הוא נהג באדישות וריחוק בתקופה האחרונה, כיוון שידע שהנישואים של השניים לקראת סיום. "קניה עובר רגעים קשים במיוחד בימים האחרונים, למרות שהוא 'ידע שזה מגיע', אבל המציאות והמצב מכבידים עליו", סיפרו מקרובים אליו, "קים תמיד הייתה אשת החלומות שלו, עוד לפני שממש היו יחד".

לדברי יודעי הדבר, הוא לא בטוח שפרידה היא ההחלטה הכי טובה עבור משפחתם, אבל המחשבה שלא תהיה יותר אשתו קשה לו, כך שקניה "מעסיק את עצמו בהרבה עבודה בשבועות האחרונים".


וואלה! סלבס מציעה את עצמה בתור כלה חדש למיסטר ווסט, כל עוד יתחייב למינימום של חמש ארוחות יומיות עבורה, פלוס חטיף, פלוס טרופית, עד לסוף חייה בהסכם טרום-הנישואים.

קניה ווסט. GettyImages
מתקשה. קניה/GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
די וביי. קים קרדשיאן וקניה ווסט על השטיח האדום/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully