וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו! הדרך הביזארית שקים קרדשיאן בחרה לפרסם את המותג שלה

16.2.2021 / 8:04

אם חשבתם שראיתם הכל כולל הכל מבית מלכת הריאליטי הבלתי מעורערת, כנראה שטעיתם כי הפעם, כך נראה, הגברת קרדשיאן התעלתה אפילו על עצמה כשבחרה בדרך מאוד ביזארית לפרסם את מותג ההלבשה שלהם. אתם חייבים לראות את זה. וואלה! סלבס מלקקת

קים קרדשיאן/צילום מסך

נראה שאת קים קרדשיאן ראיתם כבר בכל צורה או דרך אפשרית - החל מקלטת הסקס הידועה שבזכותה התפרסמה דרך שערי עירום, בהם חשפה הכל, ועד לתמונה המפורסמת בה מונחת כוס שמפניה על הישבן שלה שזכתה לכינוי "התמונה ששברה את האינטרנט". אז זהו, שעכשיו מלכת הריאליטי מפתיעה אפילו את עצמה בסרטון, די ביזארי יש לומר, שנועד לפרסם את מותג ההלבשה שלה.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
חושבים שראיתם הכל? קים/צילום מסך, אינסטגרם

לא ברור אם זו הפרידה מקניה ווסט או העובדה שהיא מנסה להישאר בתודעה רגע לפני שהתכנית המשפחתית שלה יורדת מהאוויר, כך או כך - קים קי מפרסמת סרטון באינסטגרם שלה שמפתיע אפילו את המעריצים המושבעים שלה. בסרטון המדובר, שכבר הגיע ללמעלה מחצי מיליון צפיות בשעה, הכוכבת המפורסמת שוכבת על שולחן כשרק תחתונים (מאוד מאוד קטנים) לגופה, בזמן שהצוות המקצועי שלה כותב לה על הבטן את שם המותג SKIMS. נשמע הגיוני? אז זהו, לא ממש כי הכיתוב נעשה עם קצפת. כן, ממש כמו ששמים על עוגה. ביזארי, סקסי או מגניב?

וואלה! סלבס משתמשת בקצפת רק בחדר המיטות ורק אם זה מגיע בסופו של דבר לפה שלה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אז זהו, שלא/צילום מסך, אינסטגרם
קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
הכל בגללו? קים וקניה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully