וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הרשת שטען שהוזמן לחדרו של קניה ווסט התנצל: "חשפתי את זה כי הצביע לטראמפ"

12.1.2021 / 16:22

אישיות האיפור בטיקטוק שטען ש"המאבטח של קניה ווסט ביקש שאגיע לחדר המלון הפרטי שלו" וחטף אזהרה לפני תביעה משומר הראש - התנצל והודה שסיפר הכל בגלל דעתו הפוליטית של הראפר. "עכשיו אני מקווה להשתלב ברשימת הפצת האיפור של קים קרדשיאן", הוסיף. וואלה! סלבס סורי

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

כשחשבתם שהעניינים לא יכולים להיות ביזאריים יותר בין קים קרדשיאן לבעלה, קניה ווסט - מגיע כוכב רשת פרובוקטיבי ומתסבך הכל אפילו יותר: בשבוע שעבר אישיות האיפור בטיקטוק, קול קריגן, סיפר שקיבל הצעה מגונה מקניה באמצעות שומר הראש שלו, שפנה אליו בבקשה שיתייצב בחדר המלון הפרטי של ווסט לטובת מפגש אינטימי. מה שגרר זעם מצד המאבטח (לשעבר), שטען שמדובר בשקר ושלח לעברו התראה לפי תביעה משפטית, בדרישה שאמן האיפור יתנצל.

אז זהו, שהשבוע כבר פורסמה בקשת הסליחה הפומבית של קריגן (שעל הדרך זכה למעט פרסום), שלא בדיוק הכחישה את מה שאמר, כמו שהבהירה למה טען הכל: הנטייה הפוליטית של מיסטר ווסט. מה לעזאזל?!

רכלו על התסבוכת של קים וקניה גם באינסטגרם

קול קריגן, קניה ווסט. GettyImages
סוג-של-התנצלות. קניה ווסט וכוכב האיפור בטיקטוק, קול קריגן/GettyImages
קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
בזמנים מאושרים יותר? ווסט עם קים קרדשיאן/GettyImages

תקציר האירועים: כוכב הטיקטוק הצבעוני סיפר על הצעה מגונה שקיבל מקניה, באמצעות שומר הראש לשעבר שלו, סטיב סטנוליס, כשפרסם צילומים של הודעות שלכאורה קיבל לפני כמה חודשים מהאיש מי ששימש בתור המאבטח של קימייה, אי שם ב-2016. הבעייה היא שקריגן סיפר שזה קרה לקראת סוף 2020, מה שלא בדיוק מסתדר עם העובדות (איש האבטחה עבד עבורו לפני שנים) והפתיע את המחנה של קניה, שסיפרו שהשניים כלל לא מכירים או נפגשו מעולם.

עוד בוואלה!

קים קרדשיאן וקניה ווסט רבים על האחוזה המפוארת

לכתבה המלאה

אחרי שזכה לאיום בתביעה מאיש הביטחון, המאפר התנצל בפומבי אבל לא בדיוק הכחיש את הטענות לגבי מה שקרה או לא קרה בינו ובין ווסט. "כדי שלא אצטרך להגיע לבית המשפט, אני צריך להתנצל בפני מר ווסט וקים קרדשיאן-ווסט", אמר הטיקטוקר בקליפ שפרסם ברשת, "אז היי, קים, אם את צופה בזה, אני כל כך מצטער, עשיתי את זה בגלל העובדה הפשוטה שבעלך הצביע לנשיא טראמפ ואנחנו פשוט לא יכולים לקבל את הליצן הזה באמריקה, אז בבקשה".

בוטגה ונטה, קניה ווסט. splash
קרה או לא קרה? קניה והבת, נורת' ווסט/splash

אז, הוסיף סיבה נוספת ומפתיעה להתנצלות, כשאמר בציניות שהוא "מקווה שזה לא יהרוס את הסיכוי שלי להשתלב ברשימת ההפצה ויחסי הציבור של מוצרי מותג הקוסמטיקה של קים, כי אני פשוט חי עבור התכשירים האלה". אז בגלל זה אתה מבקש סליחה, עבור מייק אפ וליפסטיק בחינם?!

הכל קורה במקביל לשמועות שקניה בגד בקים עם כוכב איפור אחר, ג'פרי סטאר שבעצמו הודיע בסופ"ש האחרון ש"הכל בולשיט, אני אוהב גברים מאוד גבוהים. אני וקניה מעולם לא בילינו יחד וכל העניין הזה ממש מצחיק". רגע, אז בסופו של דבר קרדישאן-ווסט באמת מתגרשים, או שלא?


וואלה! סלבס אוהבת בלאגן, בעיקר בבטן שלה.

קים קרדשיאן. splash
גירושים נעימים או משהו. קים קרדשיאן/splash
ג'פרי סטאר. GettyImages
מאהב של קניה? ג'פרי סטאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully