וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב רשת נוסף טוען: "מאבטח של קניה ווסט ביקש שאגיע לחדר המלון שלו"

10.1.2021 / 15:41

מתברר שהשמועות ברשת על כך שקניה ווסט בגד בקים קרדשיאן עם איש איפור - גרמו גם לכוכב טיקטוק צבעוני אחר לספר ששומר הראש של הראפר ביקש ממנו להגיע למפגש אינטימי עם הבוס שלו, בחדר מלון באל.איי. המאבטח? הכחיש הכל ומאיים לתבוע את הבחור. וואלה! סלבס מסובכת

בווידאו: קניה ווסט משיק את קמפיין הנשיאות שלו/צילום: רויטרס

כאשר גל שמועות חדש על מצב היחסים בין קים קרדשיאן וקניה ווסט - הפאוור קאפל הכי מדובר בעולם בימים האחרונים - הציף את התקשורת, אף אחד לא חשב שהכל יגרור התעסקות בחיי המין של הראפר הקשוח. אבל אז, הגיעו השמועות לפיהן קניה בגד במלכת הריאליטי עם ג'פרי סטאר, כוכב ביוטי גדול, מה שהביא כוכב רשת אחר לחלוטין בשם קול קריגן, לספר ששומר הראש של קניה, פנה אליו בבקשה שיתייצב בחדר המלון של ווסט, לטובת מפגש... אינטימי. שוקינג?

אז זהו, שהמצב מסובך מאוד, כי אותו מאבטח אישי של ווסט לא רק מכחיש את הטענות החדשות ומציג הוכחות שהן שקריות, אלא שהוא מאיים לתבוע את ההוא שסיפר אותן. וזה בלי קשר לעובדה שהוא נמצא בעצמו בסיבוך משפטי עם קרדשיאן-ווסט.

רכלו על הטענות החדשות נגד קניה ווסט גם באינסטוש

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
סיפור שחזר על עצמו? קניה ווסט עם קים קרדשיאן/GettyImages
קול קריגן. GettyImages
מכיר את קניה? כוכב הטיקטוק קול קריגן/GettyImages

הנה סדר בדברים: עזבו אתכם מג'פרי סטאר, זה שהואשם שהוא הגורם לדיווחים החדשים על גירושים בין קרדשיאן לווסט - ואז הודיע ש"הכל בולשיט, אני אוהב גברים מאוד גבוהים. אני וקניה מעולם לא בילינו יחד וכל העניין הזה ממש מצחיק". הוא חדשות של השבוע שעבר, רק שמאז, גם כוכב הטיקטוק הצבעוני קול קריגן סיפר על הצעה מגונה שקיבל מקניה, באמצעות שומר הראש לשעבר שלו.

קריגן פרסם בסוף השבוע צילומים של הודעות שלכאורה קיבל בשנה שעברה מסטיב סטנוליס, מי ששימש בתור המאבטח של קימייה אי שם ב-2016. מוזר? לדבריו של כוכב הטיקטוק זומן על ידי איש האבטחה למלון יוקרתי בלוס אנגל'ס, שבו כביכול שהה ווסט, על מנת לפגוש את הראפר בשעת ערב מאוחרת.

עוד בוואלה!

הנישואים לקניה גמורים, אז מי יהיה המאהב החדש של קים קרדשיאן?

לכתבה המלאה

"אני כמובן לא יכול לומר הרבה ... אני לא רוצה לחטוף תביעה מצד קים קרדשיאן-ווסט, אבל אלה ממש הודעות פרטיות מהשומר של קניה - ובכן, המאבטח שלו לשעבר - שהגיעו אליי לפני שהתחלנו לשלוח סמסים אחד לשני, אז זה כל מה שאני אגיד על הנושא", הסביר אישיות הטיקטוק.

בהמשך, על פי הסרטונים של קריגן, המאבטח שאל אם הוא זוכר שפגש את ווסט במסיבה כמה חודשים קודם לכן ואמר שהראפר מאוד רוצה לפגוש אותו בערב, כשלאחר מכן שומר הראש סידר לו הסעה למלון, והעביר לו הסכם חשאיות משפטי - שעליו היה צריך לחתום. אבל רגע, זה לא הכל.

ג'פרי סטאר. GettyImages
אותו הסיפור עם הביוטי-בלוגר, ג'פרי סטאר?/GettyImages

כאן העניינים הופכים למוזרים ממש, כי שומר הראש - שהסתבך עם קים וקניה בקיץ האחרון כששלחו לו מכתב התראה לפני תביעת מיליונים, אחרי שלטענתם "סיפר שקרים והעלה טענות משמיצות" בפומבי על העבודה לצד הזוג (תוך כדי שהוא מפר את הסכם הסודיות שעליו חתם כשהתחיל לעבוד עבורם) - מאיים לתבוע את כוכב הטיקטוק בעצמו עכשיו.

כך שרגע אחרי פרסום הטענות, סטנוליס העביר לקריגן מכתב התראה לפני הליך משפטי, שבו הוא מבקש התנצלות פומבית על ה"שקרים" (לו אבל גם לקים וקניה), כמו גם שלא יזכיר את שמו בהקשר שלהם, אחרת יתבע אותו על השמצה.

קניה ווסט. ספלאש
המאבטח טוען שהכל הוא שקרררר/ספלאש

מיותר לציין שכאשר מדור הרכילות "פייג 6" פנה אל ווסט לתגובה על הדברים, אנשים מטעמו הודיעו של מעולם לא שמע על קריגן או פגש אותו. המאבטח, לטענתו, בכלל לא עבד עם ווסט השנה, אלא רק עד לפני ארבע שנים ורק בחוף המזרחי של ארצות הברית - כלומר כאשר ווסט וקרדשיאן בילו בעיר ניו יורק והסביבה, כך שהטענות "מגוחכות" ושכוכב הטיקטוק בסך הכל קפץ על ההזדמנות לזכות לחשיפה.


וואלה! סלבס לא אוהבת האשמות שווא, מאז הפעם שטענו בארוחה המשפחתית שגמרה את הקרמבו האחרון. הלוואי שזו הייתה היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully