וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת גועשת: גל גדות בהריון שלישי?

1.3.2021 / 12:46

הוונדר וומן הישראלית שהגישה אמש פרס בטקס פרסי גלובוס הזהב, הסעירה את המעריצים בכל העולם - דווקא בגלל השמלה הלבנה המתנפנפת שבחרה ללבוש לאיוונט הזוהר. החשד: גל גדות מטפחת ברחמה ילד שלישי, אבל מנסה להסתיר זאת. וואלה! סלבס בטן

גל גדות, גלובוס הזהב 2021. GettyImages
גלאם הוליוודי. גל גדות על השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב 2021/GettyImages

האם גל גדות, הישראלית הכי מפורסמת בעולם כיום, נתפסה על חם כשהיא מנסה להסתיר סוד משפחתי כמוס? אז זהו, שמעריצים של הוונדר וומן ההוליוודית ברחבי העולם ממש, אבל ממש בטוחים שהגברת נמצאת בעיצומו של הריון שלישי... רק בגלל השמלה הלבנה האופנתית שבחרה ללבוש אמש (ראשון) לטקס פרסי גלובוס הזהב המדובר שבו הגישה פרס על הבמה. רגע, מה?

גל גדות הריונית או לא? רכלו גם באינסטגרם

גל גדות, גלובוס הזהב 2021. GettyImages
איפה הבטן? גל בשמלה מעוררת המחלוקת/GettyImages

גדות בת ה-35, נראתה כמו אלילה הוליוודית של ממש - כשפסעה על השטיח האדום אתמול לצדו של בעלה, ירון ורסנו, כשהיא לובשת שמלה בוהקת וחושפת רגליים, בעיצוב בית האופנה ג'יבנשי. עם זאת, היו כמה מעריצים חדי אבחנה, שהתעקשו שלא לעסוק בשרוולים השקופים או בליפסטיק האדום שלה, אלא בסיבה שבגללה בחרה בשמלה מתנפנפת בגזרה רחבה.

עוד בוואלה!

גל גדות מגלה: השינוי המטריף שעבר על בעלה בגלל "וונדר וומן"

לכתבה המלאה

"אני די בטוחה שגל גדות בהריון, אני צודקת?", כתבה מעריצה אחת בטוויטר, כשאחרים ברשת הצדיקו אותה או כתבו דברים בסגנון דומה כמו "גל גדות אולי בהריון, אולי בטוח". אז שום סימן פיזי לא נראה שם ואף הודעה רשמית לא נעשה בנושא, כך שיכול להיות שמדובר באמירה אופנתית מרהיבה ולא יותר, אבל גם בהחלט אפשרי שגדות את ורסנו, שנשואים מאז 2008, מתכננים לצרף לבנות אלמה (9) ומאיה (3) פלא משפחתי בדמות אח או אחות קטנים. אולי. אם ירצו. בטח יעדכנו.


וואלה! סלבס לובשת שמלה רחבה לפני כל פעם שהיא מוזמנת לארוחה אצל חברים. הרי לא כדאי שהבגד ילחץ לה וכאלה.

גל גדות. צילום גולשים, מערכת וואלה!
יא מאמא? גל גדות והבנות בביקור בארץ/מערכת וואלה!, צילום גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully